• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 16:53:32 följande:
    Okej då. För min charm och min intelligens är såklart helt ointressant i sammahanget.

För övrigt kan det lika gärna bli små flickor som hellre plockar blommor än hanterar vapen.
    Försök inte. Se så duktig hon är.

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-11 18:08:51 följande:
    Försök inte. Se så duktig hon är.

" target="_blank">

Jag har tänkt mig deras barndom ungefär såhär:

">

The hard way is the right way.
  • och

Måste lägga in den här med, så söt:
    ">

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 18:40:53 följande:
    Jag har tänkt mig deras barndom ungefär såhär:

">

" target="_blank">

Sicket trams. Usch. Inte en redig picka så långt ögat når. Fy vilken hemsk barndom. Synnerligen hemsk.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    och skrev 2012-01-11 18:42:28 följande:
    " target="_blank">

Men den här länken då, det skulle nästan kunna vara du och jag. Solig
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 18:42:28 följande:
    ">

" target="_blank">

Va håller du på med, Älskling, jag ryser av skräck. Flickor alt kvinnor med vapen är söta. Dom i klippet är inte söta. Så har jag uttryck mig väldigt diplomatiskt.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-11 18:50:34 följande:
    Va håller du på med, Älskling, jag ryser av skräck. Flickor alt kvinnor med vapen är söta. Dom i klippet är inte söta. Så har jag uttryck mig väldigt diplomatiskt.

">

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 19:01:56 följande:

">

" target="_blank">

Den är ju lite skön. Faktiskt. Men var har det våra barns uppfostran å göra ???
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-11 19:07:12 följande:
    Den är ju lite skön. Faktiskt. Men var har det våra barns uppfostran å göra ???
    Din associationsförmåga är kass. Den har givetvis med vår relation att göra.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 19:09:17 följande:
    Din associationsförmåga är kass. Den har givetvis med vår relation att göra.
    Förlåt mig. Hur kunde jag va så jävla trög !!!

Skyller på Maria här, har bara programledarjobbet i hovet för tillfället. Och vem jag skall anlita som humörhöjare. Ifall du är trött å så.....

En del har tur förresten : 

">