• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Noun skrev 2012-01-13 17:35:07 följande:

MashaAllah!

Well, nu smiter jag igen och lämnar er med alla rumpor och tuttar!

Ha det underbart! Kyss      
    Håll mig uppdaterad...är du i Sverige?
    Eau de Salope
  • I Blackrose I

Borde ha läst här inne innan jag gick in på religionforumet. Nu fick jag skuldkänslor.

Bakis. Glad för din skull. Verkligen. HjärtaNalleKyss 

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Hoppas ni alla får en härlig helg. Hjärta 

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Anton Chigurh

SHIT ALLTSÅ, kan man annat än älska dessa tre tjejer. Nä, helt omöjligt. Sensuellt och makalöst vackert på samma gång.

FAN VA BRA DOM ÄR......

Det är fan i klass med Rammstein, så jävla bra är dom. Titta, lyssna. Och njut.

Varsegod :

">

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-13 19:10:50 följande:
    SHIT ALLTSÅ, kan man annat än älska dessa tre tjejer. Nä, helt omöjligt. Sensuellt och makalöst vackert på samma gång.

FAN VA BRA DOM ÄR......

Det är fan i klass med Rammstein, så jävla bra är dom. Titta, lyssna. Och njut.

Varsegod :

" target="_blank">

"> 

Innan jag läst klart meddelandet trodde jag att du pratade om mig Rose och Bakis Solig
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 19:11:48 följande:
    Innan jag läst klart meddelandet trodde jag att du pratade om mig Rose och Bakis Solig
    Skall vi vara ärliga, Maria, och det skall vi ju, det tycker då iaf fall jag, för som du säkert vet, Maria, så varar ärlighet längst. Har Anton rätt, eller har han, som vanligt, rätt ???

Jo, vad jag vill ha sagt är att, helt ärligt då, att samma sak gäller för fan när det kommer an på er 3. Hur kan du ens antyda att så inte skulle va fallet. Tok !!!

Visst var klippet i världsklass ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-13 19:27:18 följande:
    Skall vi vara ärliga, Maria, och det skall vi ju, det tycker då iaf fall jag, för som du säkert vet, Maria, så varar ärlighet längst. Har Anton rätt, eller har han, som vanligt, rätt ???

Jo, vad jag vill ha sagt är att, helt ärligt då, att samma sak gäller för fan när det kommer an på er 3. Hur kan du ens antyda att så inte skulle va fallet. Tok !!!

Visst var klippet i världsklass ??? 

Tänkte väl det!

Har inte sett klippet än jag är inloggad från mobilen. Kollar senare
    Eau de Salope
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 19:51:21 följande:
    Jag gör en Aynrand och säger...JAG ÄR KÅT!
    Gruppsex!