• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-14 00:03:15 följande:
    Obehagligt
    Så hon är fastkedjad för att det är obehagligt? Doesn´t make sense. Obestämd
  • och
    och skrev 2012-01-13 20:01:00 följande:
    Du har alltid rätt Anton, och din vilja är min lag. Hjärta

Till er andra som inte stannar upp och börjar flåsa och tänka på annat när ni ser hjärtat utan fortsätter läsa kan jag meddela att mina musiklänkar är ungefär fjorton hölass bättre sämre än vad den länken var. Detta är den bästa musiklänk som någonsin postats i denna tråd. Den slår inte ens den med alla militärflygplan eller om det var militärhelikoptrar som jag postade för evigheter sen. Och Anton är förstås bäst. På alla sätt och vis. Hjärta
    Nytt korrigerat inlägg, var vänlig bortse från det tidigare.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 00:16:17 följande:
    Nytt korrigerat inlägg, var vänlig bortse från det tidigare.
    Det här med att jag alltid får ett stort smajl på läpparna varje gång du uppenbarar dig i en tråd !!!

Det finns en anledning till det.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-14 09:44:46 följande:
    God morgon!
    Jag är bakis, kåt och orkar inte kliva ur sängen. Schkaul!!!
    Jag har inte varit bakis på evigheter, nästan så jag saknar det haha
  • MrsAssault

Vafan Anton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Du är oinbjuden till denna medlems konto!

Medlemskontot du försökte gå in på har besöksrestriktioner. Det kan t.ex. vara att medlemmen kräver att du själv är en inloggad medlem eller finns med i medlemmens adressbok." Skrikandes Gråter

• och
    MrsAssault skrev 2012-01-14 11:57:56 följande:
    Vafan Anton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Du är oinbjuden till denna medlems konto!

Medlemskontot du försökte gå in på har besöksrestriktioner. Det kan t.ex. vara att medlemmen kräver att du själv är en inloggad medlem eller finns med i medlemmens adressbok." Skrikandes Gråter

Hade du tänkt försöka få Anton att bjuda dig på sin hemmagjorda glögg i kväll? Solig 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-14 11:47:53 följande:
    Det här med att jag alltid får ett stort smajl på läpparna varje gång du uppenbarar dig i en tråd !!!

Det finns en anledning till det.

Utveckla gärna detta i min inbox.

Eller skicka ett mms, det går också bra.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 12:14:24 följande:
    Utveckla gärna detta i min inbox.

Eller skicka ett mms, det går också bra.  
    Skall se vad vi kan åstadkomma här....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.