• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Jag tycker synd om myrorna men eftersom jag gillar stygga pojkar så tror jag att jag förlåter Herr Stig, Björn, Anders osv. Men jag gissar på Niklas.

PM har ju redan avslöjat sitt namn vet jag! :-€

• Yoyna

Vad gör ni ikväll? Jag skulle ha gått ut men det blev ändrade planer

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-14 19:24:30 följande:
    Vad gör ni ikväll? Jag skulle ha gått ut men det blev ändrade planer

Jag lagar lammgryta och kollar på Catherine Tate show, hon är så sjukt rolig...

Häll upp ett glas vin och sjunk ner i soffan  
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-14 19:09:02 följande:
    Stig-Erik. Fast det är hemligt, och han har världens komplex för det. Han försökte tom få barnen i skolan att kalla honom för Stygg-Erik genom att stampa på myror när han var liten.
    Jag kanske blir tvungen till och döda en massa folk nu. Det var inte meningen att du skulle avslöja detta, vi får se hur det utvecklar sig här. Det var inte bra, Annelie. Inte bra alls.

Jag står dock  kvar vid mitt ord och lovar således att aldrig avslöja att du heter Borghild. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

NG, lamm? Så barbariskt...

Jag dricker öl ikväll, på tal om barbari!

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-01-14 19:32:16 följande:
    NG, lamm? Så barbariskt...

Jag dricker öl ikväll, på tal om barbari!
    Åhh gott, jag har fortfarande inte druckit en droppe alkohol trots att jag sa att jag skulle det DIREKT

Jag dricker fänkålste så att skrutt ska sluta ha ont i magen
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2012-01-14 19:44:05 följande:
    Mrs, ska det vara bra? Hoppas det hjälper honom!!
    Ja fänkål ska visst vara dundermedicin
  • Yoyna

Stig-Erik, jag ber dig att besinna dig! Borghild kan på intet vis hållas ansvarig för att hennes tunga stundtals slinter. Det händer inte så ofta av vad jag har förstått..