• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-13 19:27:18 följande:
    Skall vi vara ärliga, Maria, och det skall vi ju, det tycker då iaf fall jag, för som du säkert vet, Maria, så varar ärlighet längst. Har Anton rätt, eller har han, som vanligt, rätt ???

Jo, vad jag vill ha sagt är att, helt ärligt då, att samma sak gäller för fan när det kommer an på er 3. Hur kan du ens antyda att så inte skulle va fallet. Tok !!!

Visst var klippet i världsklass ??? 
    Du har alltid rätt Anton, och din vilja är min lag. Hjärta

Till er andra som inte stannar upp och börjar flåsa och tänka på annat när ni ser hjärtat utan fortsätter läsa kan jag meddela att mina musiklänkar är ungefär fjorton hölass bättre än vad den länken var. 
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 19:51:21 följande:
    Jag gör en Aynrand och säger...JAG ÄR KÅT!
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2012-01-13 18:10:34 följande:

Hoppas ni alla får en härlig helg. Hjärta 

Ååh tack! Detsamma. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-13 20:01:00 följande:
    Du har alltid rätt Anton, och din vilja är min lag. Hjärta

Till er andra som inte stannar upp och börjar flåsa och tänka på annat när ni ser hjärtat utan fortsätter läsa kan jag meddela att mina musiklänkar är ungefär fjorton hölass bättre än vad den länken var. 
    Nu är följande rader rena självklarheter, men iaf, jag känner ändå att jag vill dela med mig, kanske framför allt till alla nytillkomna fans, eftersom det är en service som förväntas av mig. Ja.

Således, gott folk : vill jag bara tala om att givetvis är min Annelie lika sensuell och makalös vacker som dom 3 skönspelande Jungfruarna i min länk tidigare i tråden, och inte bara det, min Annelie är mer. Hon är fan så mycket mer

Min Älsklings musiklänkar avstår jag, pga säkerhetsskäl, att kommentera här.

makalös vacker !!!  Skall det va med elr utan t  ???  Jag tror med.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 21:34:13 följande:

Till Aynrand:
    (Är hon kedjad till en bönestol?) 

Varför är hon fastkedjad?
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-13 22:07:32 följande:
    Varför är hon fastkedjad?
    Så hon inte skall rymma innan hon lärt sig psalmerna utantill.