• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 18:57:09 följande:
    Totalt!!!
    Jag tycker de verkar ha en konstig inställning till det mesta faktiskt, jag tror inte för en sekund att folk bryr sig om förstasidor, läser artiklar eller frågar experter. Men jag kan ju ha fel, även om det aldrig har hänt förr.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-14 18:59:13 följande:
    Jag tycker de verkar ha en konstig inställning till det mesta faktiskt, jag tror inte för en sekund att folk bryr sig om förstasidor, läser artiklar eller frågar experter. Men jag kan ju ha fel, även om det aldrig har hänt förr.

Haha...
    Nej jag noterade det ju inte ens själv det var PM som sa det. Jag läser aldrig rubrikerna och artiklarna på FL.

Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 18:57:55 följande:
    Kan vi inte gissa vad Anton heter på riktigt?
    Eller vet någon redan? 
    Jag tror han heter Björn.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 18:57:55 följande:
    Kan vi inte gissa vad Anton heter på riktigt?
    Eller vet någon redan? 
    Stig-Erik. Fast det är hemligt, och han har världens komplex för det. Han försökte tom få barnen i skolan att kalla honom för Stygg-Erik genom att stampa på myror när han var liten.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-14 19:09:02 följande:
    Stig-Erik. Fast det är hemligt, och han har världens komplex för det. Han försökte tom få barnen i skolan att kalla honom för Stygg-Erik genom att stampa på myror när han var liten.
    Hahahahahaha  
    Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 19:09:34 följande:
    Hahahahahaha  
    Inte skratta.

Det var nämligen det alla gjorde när han skulle hålla begravning för myrorna. Stackars Anton.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 19:09:52 följande:
    Jag tror han heter Mikael. Eller Anders.
    Jaaaaa Anders tror jag med!!
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-13 10:51:31 följande:
    Jag som tyckte jag slog på stort i uppladdandet av min senaste bild, men Anton blev tydligen inte ett dugg imponerad. Rynkar på näsan
    Min bästa Birger, Anton blev imponerad, han blev djupt imponerad, och Birger, det är med största tillfredsställelse han noterar att du söker hans godkännande i en sådan här viktig frågeställning. Bra där Birger.

Således kan jag konstatera att röven du postade är en aning för stor för egentligen, men Birger, den var fin, den var väldigt vfin, och jag kan även konstatera att nämnda röv är av sådan kaliber att Göran Persson, våran före detta statsminister (det vet du vem är, eller hur Birger ??? ) han skulle ovillkorligen uttryckt sitt oerhörda gillande genom att frankt säga :

DET HÄR ÄR VAD JAG KALLAR EN RIKTIG RÖV !!!

Anton är tacksam, Birger, han är mycket tacksam för det jobb du lagt ner här, och ser fram emot nästa alster du kan åstadkomma i tråden.

Däremot, och här vill jag verkligen trycka på utav helvete, Birger, så vidhåller jag å det kraftigaste att min tidigare ståndpunkt i frågan om var min fladdrande tunga eventuellt kan tänkas dyka upp......

Den står kvar. Trots det fina arslet.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.