• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-16 23:43:48 följande:
    Men maila från mobilen då? Eller MMS.
    /Supporterklubben
    Ha, tror du jag skulle kunna maila från den? Det vet jag inte heller hur man gör.

MMS fixar jag dock. *stolt* 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-16 23:47:09 följande:
    MMS fixar jag dock. *stolt* 
    Solig
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-16 23:32:14 följande:
    Självklart!

Fotat av mig själv med en fucking AjFån! Det är stilpoäng på den.
    Vet inte riktigt hur du lyckades göra det. Men är tacksam för att du gjorde det . En mycket inbjudande bakdel.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-16 23:30:33 följande:
    Åh, Anton!! Drömmer

Vilket gillade du mest? Den där biten om hur jag hämtade en kall öl till dig efteråt, eller? 
    Eller, jag gillade eller bäst. Jag älskar eller.

Du kysser mig djupt. Smeker mina fylliga bröst, och nyper hårt i ena bröstvårtan tills du ser att jag får tårar i ögonen. Du låter din hand glida upp längs insidan av mitt ena lår, konstaterar att jag som vanligt saknar trosor och redan är alldeles våt. Du tar ett bestämt tag om nacken, knuffar ner mig på mage på sängen. Fäster mina händer i bojorna i sänggaveln, stoppar in en kudde under höfterna. Drar upp min korta kjol medan jag stönar svagt och säger att jag vill att du ska ta mig riktigt hårt, sen tar du mig, riktigt hårt, först i ettan, sen i tvåan, samtidigt som du smeker mig där det känns som allra skönast.....tills vi båda kommer i en explosiv, underbar orgasm som aldrig tycks ta slut. 

Det, är min absoluta favorit, Annelie.  Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:27:46 följande:
    När det blinkar rött är det första jag förväntar mig en eloge från en FL-modde. Det som gläder mig mest är ett av dina extremt upphetsande PM. Varför tror du generalen stod i givakt hela jävla eftermiddagen idag ???   ANNELIE !!!

Det hade inte med FL's moderatorer å göra. Det kan jag helt ärligt erkänna. 
    Jag jobbar hårt för att upprättahålla samma ställning de närmsta timmarna. Solig
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 00:27:18 följande:
    Eller, jag gillade eller bäst. Jag älskar eller.

Du kysser mig djupt. Smeker mina fylliga bröst, och nyper hårt i ena bröstvårtan tills du ser att jag får tårar i ögonen. Du låter din hand glida upp längs insidan av mitt ena lår, konstaterar att jag som vanligt saknar trosor och redan är alldeles våt. Du tar ett bestämt tag om nacken, knuffar ner mig på mage på sängen. Fäster mina händer i bojorna i sänggaveln, stoppar in en kudde under höfterna. Drar upp min korta kjol medan jag stönar svagt och säger att jag vill att du ska ta mig riktigt hårt, sen tar du mig, riktigt hårt, först i ettan, sen i tvåan, samtidigt som du smeker mig där det känns som allra skönast.....tills vi båda kommer i en explosiv, underbar orgasm som aldrig tycks ta slut. 

Det, är min absoluta favorit, Annelie.  Hjärta
    Min med. Så vackert!  HjärtaHjärtaHjärta
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:06:04 följande:
    Den stora majoriteten av kvinnorna på FL - och i IRL också, förövrigt - är ute efter en sak !!!  Antons kropp. Ett felaktigt konstaterande. Således.

Bara jag som alltid saknar din personlighet och smileys... Kyss

Tack förresten Anton. Jag är redan börjat bli ganska fet kan jag säga.  
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-16 22:16:02 följande:
    Anton på ena skinkan och Annelie på andra, på det viset kan ni alltid vara tillsammans, förutom när Aynrand kommer och brutalt särar på er Förvånad.
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:31:36 följande:
    Jag är inte ett jävla dugg bekväm med den lösningen, Aynrand är snäll och vänlig på alla sätt och vis, han hjälpte mig tex när traktorhelvetet krånglade, expert som han verkar va. På traktorer. Och faktiskt var det Aynrand som kunde identifiera pensionärskäringen, med ett pumphagel, jo, ni läste rätt, hon sköt mot mig med ett jävla pumphagel, och dessutom trängde fanskapet mig ut i en snödriva där jag satt fast i 8 dygn. 

Nu hade jag 200 liter av min egenkomponerade glögg, så jag överlevde, men det var min själ nätt och jämt. Så visst, Aynrand är snäll, men bara tanken på att kan skulle sära på mig och min kvinna - med sin stora jädra kuk - det tilltalar inte Anton. Inte alls. 

Så skit i det där med AntonHjärtaAnnelie på skinkhalvorna. Är du snäll. Annars är risken överhängande att jag får skriva in mig på hispan. Och har dom väl slagit klorna i Anton. Så släpper dom honom aldrig igen. 

Det vill du inte ha på ditt samvete, Maria. Tro mig.

haha vad roliga ni är
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-17 00:27:25 följande:
    Jag jobbar hårt för att upprättahålla samma ställning de närmsta timmarna. Solig
    Jag hade författat ett riktigt vått svar igår, Annelie, och precis när jag dunkar till på sändknappen så dyker "HTTP Error 503 - Service unavailable" upp i rutan. FAN, säger jag bara. Men du ska få ett trevligt svar senare ikväll. Lover. Och svär.

HTTP Error 503 - Service unavailable
    :

503 Errors on Wednesday, January 18, 2012: Many popular websites are participating in the SOPA Blackout, an online protest against two bills: SOPA in the US House and PIPA in the US Senate. Sites that are participating may produce a 503 error instead of displaying a page, but please know that nothing is actually wrong.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-01-16 22:38:22 följande:
    Jag röstar på att du ska ha ett W på vardera skinkan.
    När du böjer dig fram blir det WoW.
    eller BB (brigitte bardot) vilket egentligen blir BoB
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka