• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 21:28:31 följande:
    Jag kan ta fel, men det låter som Anton vill säga att han inte är så pigg på ytterligare en man i sängen
    Jag har lite svårt å tänka mig ett tydligare budskap. Eller jo förresten, det skulle möjligen va om jag på mannen som uppenbarar sig mitt i min kvällsmotion, använder mig av en karakteristisk Mozambique triple tap, även kallad Mozambique drill  (kärt barn har många namn ) och givetvis med en
    ">IMI Desert Eagle
    i kaliber .50 AE.

Det, PM, vore ett budskap som inte lämnar utrymme för misstolkningar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-17 21:35:55 följande:
    Sura te?
    Vet du hur mycket socker araber har i sitt te
    Och vad är anledning till det ??? 

Att behöva 7 (sju) toppade matskedar socker i en kopp te av standardmått. Det måste bero på nåt !!!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 22:43:40 följande:

Att behöva 7 (sju) toppade matskedar socker i en kopp te av standardmått. Det måste bero på nåt !!!! 

Ja, de gillar söta smaker.
    Aynrand - besudla mig!
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 22:39:59 följande:
    Jag har lite svårt å tänka mig ett tydligare budskap. Eller jo förresten, det skulle möjligen va om jag på mannen som uppenbarar sig mitt i min kvällsmotion, använder mig av en karakteristisk Mozambique triple tap, även kallad Mozambique drill  (kärt barn har många namn ) och givetvis med en
    ">IMI Desert Eagle
    i kaliber .50 AE.

Det, PM, vore ett budskap som inte lämnar utrymme för misstolkningar. 
    Känner fortfarande att det är lite otydligt men jag ser vartåt det barkar....
    Du vill alltså idka extremt våldsam sex men man nr 2?
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-17 21:58:31 följande:
    Okej, jag tolkar det som att det finns visst förhandlingsutrymme här, särskilt om jag ser till att bjuda på specialgrogg innan.
    Se inlägg 14331. Tycker du det är förhandlingsutrymme ???  Så visst, min kära !!!  Hjärta
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 22:43:40 följande:
    Men det var ju det jag försökte förklara för NG. Gick så dääääär.
    Dessutom är kopparna inte ens av standardmått, de är snapsglasstora.
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-17 22:48:27 följande:
    Men det var ju det jag försökte förklara för NG. Gick så dääääär.
    Dessutom är kopparna inte ens av standardmått, de är snapsglasstora.
    Bra försök, Agri, och jag skall be å få tacka för hjälpen, men det verkar inte riktigt fastna. 

Allt te förutom lakritste är ett surt helvete. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 22:46:11 följande:
    Se inlägg 14331. Tycker du det är förhandlingsutrymme ???  Så visst, min kära !!!  Hjärta
    Du har inte sett mina nya underkläder. Än.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-17 23:00:20 följande:
    Du har inte sett mina nya underkläder. Än.
    Pics or it didn't happen.
    Naughty by nature
  • straight arrow
    Kattdamen skrev 2012-01-17 22:08:05 följande:
    Mig får du älska hedniskt.
    Innebär det att vi ska klä ut oss till vikingar och offra våra kroppsvätskor till Freja?