• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kattdamen
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 22:12:32 följande:
    eh. Jag skulle aldrig ha en trekant med en man med slaktmask och vapenfetishism  . Jag känner mig orolig bara för kommentaren om Reinfeldt.
    Har han inga gasmasker?
    Mig får du älska hedniskt.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 22:12:32 följande:
    eh. Jag skulle aldrig ha en trekant med en man med slaktmask och vapenfetishism  . Jag känner mig orolig bara för kommentaren om Reinfeldt.
    Var inte så kinkig raring. Man måste ge lite för att få lite. Du kan säkert ta med dig nåt otäckt. En dryg dialekt tex.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-17 22:15:36 följande:
    Penis speaking?
    Asking for Penis Penis
    I answer: "Speaking!"

R u naked?
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 22:15:27 följande:
    En politiker jag själv dock skulle kunna tänka mig att dela säng med är Berlusconis ex kulturminister. Hon hat kanske inte så sexiga åsikter, men va fan. Något får man ju offra. Hon behöver ju inte tala (bara använda sin mun):
    Shit! Henne tände ju jag också på.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-17 22:15:27 följande:
    En politiker jag själv dock skulle kunna tänka mig att dela säng med är Berlusconis ex kulturminister. Hon hat kanske inte så sexiga åsikter, men va fan. Något får man ju offra. Hon behöver ju inte tala (bara använda sin mun):
    Vad heter hon?
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 22:17:38 följande:
    Asking for Penis Penis
    I answer: "Speaking!"

R u naked?

Du frågade mig det nyss. Jag svarade. Sedan frågade jag om jag fick tafsa på dig! Missade du det?
    Aynrand - besudla mig!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-17 22:20:54 följande:
    Du frågade mig det nyss. Jag svarade. Sedan frågade jag om jag fick tafsa på dig! Missade du det?
    ja tafsa på mig...mkt.med båda händer såklart!!!!!!!!!
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 22:22:16 följande:
    ja tafsa på mig...mkt.med båda händer såklart!!!!!!!!!

Underbart!
    Jag vill ha vin... 
    Aynrand - besudla mig!