• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 00:37:25 följande:
    Reichfucher penetrerad av en Mozambique drill tycker jag låter som en helt perfekt kombination. 
    Haha, jag har googlat lite nu.

Vi förefaller vara överens om något i alla fall, älskling. Hjärta 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Tänk om man skulle stöta på henne nästa gång man är och gungar i lekparken. Drömmer  Hon och jag skulle kunna gunga tillsammans, dela en gunga alltså. Cool
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-18 00:43:26 följande:
    Haha, jag har googlat lite nu.

Vi förefaller vara överens om något i alla fall, älskling. Hjärta 
    Underbart. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Noun
    och skrev 2012-01-17 23:22:31 följande:
    De dricker väl bara socker? Det gör mina barn med, så vi kan direkt dra slutsatsen att alla araber är fem år gamla. Och femåringar brukar ha konstiga saker för sig, så det är inte så mycket att hänga upp sig på.

Fem? TJUGONIO!!! Skrikandes
    Paradiset ligger under mödrarnas fötter.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-17 23:22:31 följande:
    De dricker väl bara socker? Det gör mina barn med, så vi kan direkt dra slutsatsen att alla araber är fem år gamla. Och femåringar brukar ha konstiga saker för sig, så det är inte så mycket att hänga upp sig på.
    Uhuh.
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Noun skrev 2012-01-18 07:17:59 följande:

Fem? TJUGONIO!!! Skrikandes

Ok, hur skulle man säga detta...

Typ..."sakem ... sugar?  
    Aynrand - besudla mig!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-18 07:35:05 följande:
    Ok, hur skulle man säga detta...

Typ..."sakem ... sugar?  
    SAKEM 
    (Secret Authentication Key Establishment Method)
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 08:23:38 följande:
    SAKEM 
    (Secret Authentication Key Establishment Method)

Tack Anton.
    Men på arabiska är det väl typ..."hur mycket" eller liknande...TROR JAG.
    Kan också betyda "vilken tid" men tror liksom att det är del av "hur mycket är...(kl)" men kan inte tänka ordentligt idag.  
    Aynrand - besudla mig!