• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Noun skrev 2012-01-18 07:17:59 följande:

Fem? TJUGONIO!!! Skrikandes
    Äsch. Vänta tills han kommer in i tonåren, då blir det jobbigt.
    The hard way is the right way.
  • och

God morgon alla! Och ett särskilt god morgon till Anton Hjärta, tyvärr kan jag inte vara mer detaljerad här pga risk för hjärtklappning hos alla som kanske läser den här tråden (tex araber på väg in i puberteten). Men du skulle helt klart varit här nu, Anton.

Härligt att du fick sova Mrs! Hoppas det håller i sig! Solig 

• Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-18 08:25:59 följande:
    God morgon! Vi har sovit inatt!!!
    Vad skönt, Mrs, verkligen. Det var som jag sa till dig.......blanda lika delar modersmjölk med Antons glögg, så sover J-son som en stock. Härligt. Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-18 08:44:34 följande:
    God morgon alla! Och ett särskilt god morgon till Anton Hjärta, tyvärr kan jag inte vara mer detaljerad här pga risk för hjärtklappning hos alla som kanske läser den här tråden (tex araber på väg in i puberteten). Men du skulle helt klart varit här nu, Anton.

Härligt att du fick sova Mrs! Hoppas det håller i sig! Solig 
    God morgon, ÄLSKLING, och tack för senast. 

Må din dag bli lika underbar som du är.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 09:03:28 följande:
    God morgon, ÄLSKLING, och tack för senast. 

Må din dag bli lika underbar som du är.
    Alltså, Anton... Nu blir jag alldeles... ja, varm typ. Eller något åt det hållet. Jag ska försöka åtgärda detta med en kall dusch. Lovar att tänka på dig medan jag tvålar in mig.

Puss! Solig  
  • Agridulce

God morgon på er. Härligt att vakna till ljuv romantik i tråden.

Är fortfarande på ofrivillig diet (magsjuk) och ligger kvar i sängem.

Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 08:23:38 följande:
    SAKEM 

(Secret Authentication Key Establishment Method)

Åååh Anton!!! Nu pratar du mitt språk. Nästan så det pirrar i kroppen.
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-18 09:24:09 följande:

Åh, stackars dig!! Hoppas det blir bättre snart, magsjuka är nog det värsta man kan ha.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 09:24:09 följande:

Se det positiva i tillvaron just nu, Agri. Det tar faktiskt på fläsket......
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-18 09:26:58 följande:
    Åh, stackars dig!! Hoppas det blir bättre snart, magsjuka är nog det värsta man kan ha.

Tack söta.

Det är därför mitt superdjupa viktiga svar till dig dröjer. Men I'll be back.
    Naughty by nature