• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 09:36:31 följande:
    Däremot kan tydligen fruktprodukten dubbelposta.
    Surfa med en jävla frukt !!!

Jag hänger nog fan inte riktigt med i den elektroniska utvecklingen. Men eftersom vatten består av 2 väteatomer och 1 syreatom borde vi kunna flyga till Mars med just vatten som bränsle, och är det möjligt, är det inte konstigt att folk ringer på sina apelsiner.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-01-18 09:43:22 följande:
    Ödet verkar drabba dig nu för tiden......en man som inte togdig i två:an på din bröllopsdag och magsjuka nu.....

Om man ser positivt på det hela så kan det bara bli bättre.....

Ta väl hand om dig Agri!

Tack Aynrand. Ja, jag fattar inte riktigt vad som händer. Först 2 förkylningar och sen toppa med magsjuka. Jag som aldrig brukar vara sjuk.

Att bli tagen i tvåan om än så bara en gång hade ju kompenserat det hela ordentligt. *mutter mutter*
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-01-18 09:48:37 följande:
    Tack Aynrand. Ja, jag fattar inte riktigt vad som händer. Först 2 förkylningar och sen toppa med magsjuka. Jag som aldrig brukar vara sjuk.
    Att bli tagen i tvåan om än så bara en gång hade ju kompenserat det hela ordentligt. *mutter mutter*
    jag brukar inte vara sjuk eller...MEN ...vissa år så får man rejält och sedan blir det bra några år framåt...antar att mängden antikroppar försvinner.

I år har jag varit väldigt frisk
    så härligt att besudla Nice Girl Wrong Place; en för övrigt fin flicka
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-18 09:41:30 följande:
    Jag förstår inte...Obestämd
    jaha?
    Jag önskar mig att jag hade plågat dig skönt hela natten..........var det tydligt?
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-18 09:51:24 följande:
    jag brukar inte vara sjuk eller...MEN ...vissa år så får man rejält och sedan blir det bra några år framåt...antar att mängden antikroppar försvinner.

I år har jag varit väldigt frisk

3 veckor.
    Well done! 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-18 09:52:40 följande:
    jaha?
    Jag önskar mig att jag hade plågat dig skönt hela natten..........var det tydligt?
    {#emotions_dlg.djavulsk}

Haha gud så seg jag är idag.
    Såklart det var det du menade, hur kunde jag inte förstå det!?

Och ja, det önskar jag också.   
    Aynrand - besudla mig!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-18 09:53:38 följande:
    3 veckor.
    Well done! 
    eller hur!
    haha jag var inte sängliggande i alla fall
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-18 09:55:16 följande:
    Haha gud så seg jag är idag.
    Såklart det var det du menade, hur kunde jag inte förstå det!?

Och ja, det önskar jag också.   
    Duktig flicka!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 09:48:37 följande:
    Det här hjälper. Lovar. Om inte återstår inget annat än detta alternativ. 

All lycka till, Agri.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.