• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:32:21 följande:
    Tycker jag du gör helt rätt i. Kan man straffa så skall man straffa. Enkel logik.
    Utmärkt filosofi. Jag kör även med greppet "Finns det möjlighet att du skulle kunna straffas för detta? Ja. Gör det!"
    Naughty by nature
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:40:28 följande:
    En vanligt förekommande reaktion när kvinnor lär känna mig.
    Jag tror jag dånar.

Och det påminner mig om att jag måste skaffa en korsett.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Anton Chigurh
    AGRI !!!  

Tack för stöttan i 3-minuterstråden, tack så mycket. Förstår att du blev riktigt glad för länken till Analdildon eftersom du faktiskt följer mina uppmaningar. 

Tack igen.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:42:38 följande:
    Jag tror jag dånar.

Och det påminner mig om att jag måste skaffa en korsett.
    Att chatta med Anton gör att du tänker på dig själv i korsett

Nu börjar jag komma igång på allvar känner jag...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:46:19 följande:
    Att chatta med Anton gör att du tänker på dig själv i korsett. 

Nu börjar jag komma igång på allvar känner jag...... 
    Jag måste ha korsett för fan. Så blir folk glada.

Kan man gå till skolan i korsett?
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:50:50 följande:
    Jag måste ha korsett för fan. Så blir folk glada.

Kan man gå till skolan i korsett?
    Det kan du, men jag rekommenderar att du drar en tröja över, annars kan det möjligen rendera i en viss uppståndelse.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:44:00 följande:
    AGRI !!!  
    Tack för stöttan i 3-minuterstråden, tack så mycket. Förstår att du blev riktigt glad för länken till Analdildon eftersom du faktiskt följer mina uppmaningar. 
    Tack igen.  
    Det var nog snarare vitaminerna som hetsade upp mig.
    Och sen är det ett klassiskt fel jag gör jämt och ständigt; felsyftningar el en felstavning så hela inlägget tappar sin mening.
    Naughty by nature
  • lille Birger

Jag använder inte menskopp eftersom jag inte hade känt mig varken bekväm eller sexig med en sån.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-18 11:47:50 följande:
    Jag använder inte menskopp eftersom jag inte hade känt mig varken bekväm eller sexig med en sån.
    fel tråd Skäms
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:58:21 följande:
    Det kan du, men jag rekommenderar att du drar en tröja över, annars kan det möjligen rendera i en viss uppståndelse.
    Det går väl att ha tröjan under.