• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-18 17:13:13 följande:
    Lille Birger får dock ragga på Anton eftersom vi båda vet att jag inte utgör något som helst hot. Nalle
    Anton skulle må enormt dåligt av det, dock. Kanske tom behöva gå i terapi.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-18 15:59:35 följande:
    Sluta ragga på Anton, tack!
    Han är min. Hjärta 
    Äh! Kinkig du är. Dela med dig lite.
    Naughty by nature
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-17 20:36:50 följande:
    Jag fick faktiskt en nyvaxad bullmutta att leka med. Tyckte inte om den alls, varje gång jag tog i den gjorde hon som den satt på konstiga ljud, vilket skrämde slag på mig och fick mig att jag rygga tillbaka.
    Smakade även på den, men då kom ljuden tillbaka.
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-18 18:48:36 följande:
    Äh! Kinkig du är. Dela med dig lite.
    Bara för att han tyckte att din rumpa var fin betyder det inte att han vill klämma på det.

The hard way is the right way.
  • MrsAssault

Igår försökte jag desperat söva J, idag försöker jag hålla honom vaken fyfan han kommer vara uppe heeeeeela natten..

Jaja, jag kanske kan snacka snusk med er då. Vad är det för topic idag? Rumpor som vanligt eller har vi gått vidare?

• Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-18 19:11:00 följande:
    Igår försökte jag desperat söva J, idag försöker jag hålla honom vaken fyfan han kommer vara uppe heeeeeela natten..

Jaja, jag kanske kan snacka snusk med er då. Vad är det för topic idag? Rumpor som vanligt eller har vi gått vidare?
    Ge lite stesolid med bröstmjölken. Löser allt!

Det är väl rumpor fortfarande. Varför ändra på ett vinnande tema? Och din ser väl väldigt trevlig ut?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-18 18:54:24 följande:
    Smakade även på den, men då kom ljuden tillbaka.
    Det kanske är en sån där fylld bulle? Som kladdar när man biter i den. Prova.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-18 18:55:10 följande:
    Bara för att han tyckte att din rumpa var fin betyder det inte att han vill klämma på det.
    Det??? Är min rumpa objektifierad nu? Utmärkt!
    Och Anton rusade upp på min topp tio-lista när han sa att den var fin. Solig
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-18 18:20:07 följande:
    Anton skulle må enormt dåligt av det, dock. Kanske tom behöva gå i terapi.
    Kanske ???

Det skulle ta minst 18 år innan jag var färdig för första bevakade permissionen........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.