• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    och skrev 2011-08-30 11:38:38 följande:
    Du kan få gå på kurs hos mig. Solig

Åh, tack! {#emotions_dlg.flower} Okej, första lektionen?
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-30 11:34:36 följande:
    Var snäll mot Anton, jag har jobbat hårt på att få honom att stanna kvar i tråden.

Hej Anton Solig 
    Aah, min underbara kvinna, om du bara visste vad jag uppskattar alla dina uppmuntrande och inbjudande inlägg som du så vackert författar till mig. Och förlåt. För alla som jag ej haft tid eller möjlighet å svara på. Förlåt igen.

Tack vare dig (plus en och annan till om jag skall vara ärlig) känns det meningsfullt att gå till jobbet samt spendera mina surt förvärvade slantar på porr och vapen, och således bidra till rulljansen i största allmänhet i det här underbara landet. Skönt att du finns till.

Tack och, tack så mycket.  Och vill du kanske vara så snäll och byta nick så jag kan kalla dig vid namn. Känns så förbannat opersonligt det här. 

Angelina Jolie......ett mycket kompetent förslag till nickbyte. Om jag själv får säga det.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I

Häckis

Ja, kriget var hemsk. Det är många sår som fortfarande blöder i många familjer där folk har förlorat sina nära och kära. Jag kommer aldrig glömma hur glad och överlycklig jag blev när jag såg mormor komma hem med honom. En av mina bästa minnen från barndomen. Vi var små så det tog inte många dagar innan allting var som "vanlig" igen. Visst, han var ledsen över att ha förlorat sina föräldrar och jag hörde honom gråta sig till sömns varje kväll och hur många gånger per natt han vaknade, skrek och mormor fick trösta honom men när vi väl på dan var tillsammans så var allting som vanlig igen. När vi blev större så hade han bara mig. Det var jag som lyssnade och tröstade honom. När vi flyttade till Sverige så tog det hårt på honom men vi pratade varje kväll och åkte till Cypern/Bulgrien varje år så vi kunde få träffa honom och mormor men han kunde inte hantera sorgen. Han började sakna sin mor oerhört mycket i vuxen ålder och kunde helt enkelt inte stå ut med tomheten. Gråter

Det låter hemsk det som har hänt din kusin men det låter som att du hanterar det bättre än vad jag gör. Jag kan inte. Jag vill inte glömma bort allt. Min sorg är det enda jag har kvar efter honom. Bearbetar jag min sorg så finns det ingenting som påminner mig om det hemska som hände hur ologisk det än låter.

Jag älskar också livet. Jag älskar mina söner och min man. Jag är oerhört tacksam över att kunnat bilda en familj. Att jag har två friska barn, en underbar man som har stått med alla mina brister under alla dessa år. Det ska jag tacka honom så länge jag lever men jag saknar min kusin så det gör ont i hela mig.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 09:23:28 följande:
    Men absolut ta den som sidfot, tycker det är roligt att du vill det

Hahhaha ja mormor vet bäst! Hon är en av mina bästa vänner faktiskt, 50 års skillnad och vi snackar om det mesta.

Min kompis hade lite samma, vi var gravid samtidigt och på sommaren, barnen skulle komma i dec så sa folk men jisses är det två där inne eller aha är det snart du skall ha osv, hon tyckte det var jätte jobbig hon med.

ha nu en fantastisk dag och tack för denna omgång
    Tack.

Ja, jag tycker också jättemycket om mina mor/far-föräldrar och har stor respekt för.

Detta börjar bli läskig. Är din dotter född i december?

Har lunchrast så jag tänkte kika in en liten stund. Kyss
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:52:16 följande:
    Folk irriterar mig faktiskt lite idag känner jag...
    Vad har hänt? Ska jag skicka puss? {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-08-30 10:21:02 följande:
    check this out!

arbroath.blogspot.com/2009/09/selfridges-laun...
    Handsome!

Fast en av de sexigaste killarna jag sett gick faktiskt i strumpbyxor när vi gick på högstadiet, nå alltså han var en av de skönaste just då och så jävla rolig. Vi brukade krascha hos samma kompis på helgerna och dela bäddsoffa när polaren hade sin flickvän hemma jag skrattade så jag tjöt första gången han tog av sig jeansen och under dessa hade batik färgade ribbstrumpbyxor.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:52:16 följande:
    Folk irriterar mig faktiskt lite idag känner jag...

Skickar en puss jag med och hoppas förstås att jag är helt oskyldig till irritationen
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-08-30 11:45:24 följande:
    Aah, min underbara kvinna, om du bara visste vad jag uppskattar alla dina uppmuntrande och inbjudande inlägg som du så vackert författar till mig. Och förlåt. För alla som jag ej haft tid eller möjlighet å svara på. Förlåt igen.

Tack vare dig (plus en och annan till om jag skall vara ärlig) känns det meningsfullt att gå till jobbet samt spendera mina surt förvärvade slantar på porr och vapen, och således bidra till rulljansen i största allmänhet i det här underbara landet. Skönt att du finns till.

Tack och, tack så mycket.  Och vill du kanske vara så snäll och byta nick så jag kan kalla dig vid namn. Känns så förbannat opersonligt det här. 

Angelina Jolie......ett mycket kompetent förslag till nickbyte. Om jag själv får säga det.
    Jag ska fundera på nickbytet.

Annars har jag flera förslag på saker som du skulle kunna kalla mig, fast då i ett mycket närmare sammanhang. Du skulle också spara in väldigt mycket pengar på porr. En win-win situation för oss båda.  
  • HäckHäxan
    Driftwood skrev 2011-08-30 10:36:00 följande:

"Distrust any enterprise that requires new clothes. "
    -Walden : Life in the Woods
    Fick mig av skum anledning tänka på den här.

Höjden av fullkomligt förtroende är, två manliga kannibaler som ger varandra en avsugning!

Oskyldig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
Svar på tråden Trash-tråden