• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-22 22:13:37 följande:
    Förstår lite hur du känner NG. FL intresserar mig lite, däremot är jag uppriktigt intresserad av hur tex du har det! Ni vet ju vilka ni är som är extra fina!

Så.. Mina sidospår.

Kollar på Äkta Människor. Intressant.
    Hittat en ny favoritapp - King of Math.
    Älskar snön utanför fönstret och ser fram emot att åka skidor snart.
    Jag kan inget om appar heller. Jag hade också velat åka skidor och framför allt dricka varm choklad med någon efteråt.

Vill du ha besök? 
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

NG, det är väl jättebra att slippa en finne??? Det är ok att va neggo, ibland är det bara så! Vet att du inte gillar snön, snart är det vår baby!

• Yoyna

Och, klart vi vill ha besök framför brasan!
    Jag ska göra varm choklad med grädde till dig och när du tröttnat på det så bastar vi!

• och
    Yoyna skrev 2012-01-22 22:32:58 följande:
    Och, klart vi vill ha besök framför brasan!
    Jag ska göra varm choklad med grädde till dig och när du tröttnat på det så bastar vi!
    Jag börjar ta av mig kläderna redan nu.
  • Yoyna

Och, jag är säker på att det kommer att bli uppskattat. Förlåt, men är det via kroppsspråk du kommunicerar med mig numer eller?

• och
    Yoyna skrev 2012-01-22 22:39:30 följande:
    Och, jag är säker på att det kommer att bli uppskattat. Förlåt, men är det via kroppsspråk du kommunicerar med mig numer eller?
    Just det ja.

Ska jag skicka MMS istället? 
  • PrimitivMan

Jag känner mig också extremt neggo idag grr. Om jag skulle uttala mig om hur jag upplever föräldraskap just nu skulle pretto mammorna på FL sätta i halsen. Har ett barn som är till salu väldigt väldigt billigt. 3:e världskriget typ hela dagen. Tur att man är van (och det är INTE det traditionella bråkiga barnmodellen direkt) men det gör det inte roligare för det. Fast nu är det tyst och jag tar mig en öl. Man blir väl lite alkad på kuppen, men va fan.

• och
    PrimitivMan skrev 2012-01-22 22:44:05 följande:
    Jag känner mig också extremt neggo idag grr. Om jag skulle uttala mig om hur jag upplever föräldraskap just nu skulle pretto mammorna på FL sätta i halsen. Har ett barn som är till salu väldigt väldigt billigt. 3:e världskriget typ hela dagen. Tur att man är van (och det är INTE det traditionella bråkiga barnmodellen direkt) men det gör det inte roligare för det. Fast nu är det tyst och jag tar mig en öl. Man blir väl lite alkad på kuppen, men va fan.
    Tonåringar är apjobbiga. Förstår att du är trött. 
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-22 22:47:02 följande:
    och: Det beror väl på hur karaktärsfast du är skulle jag tro...?
    Inte det minsta.

Kan du hjälpa mig så jag skärper mig på den punkten?