• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 15:45:19 följande:
    Nä, det är definitivt inte ok !!!
    Okej, jag får väl ta en treo då.

Msn? 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-28 15:47:06 följande:
    Okej, jag får väl ta en treo då.

Msn? 
    jupp.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • J M Calvert
    och skrev 2012-01-27 00:23:10 följande:
    Jag vet min plats, Anton.
    Anton vet att du vet precis vad som händer om du är en olydig ****, Anton är klok som få här på FL. Det vet du också. Underbara varelse !!!
  • Kattdamen

Men vad fan. Nu har det slagit slint för Anton.

Mig får du älska hedniskt.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 13:48:59 följande:
    Jag tror du vill veta !!!

3 stycken stjärnor efter namnet har väldigt lite med myssex å göra. AGRI !!!  Tänk medeltid, tänk sen medeltida avrättningar.
    En medeltida avrättning kommer kännas som skön massage (med försiktigt uppvärmd olja) jämfört med vad jag kommer göra med dom som fått den tredje stjärnan i protokollet. Behöver jag förklara ytterligare ???

Så PM har en poäng, tre stjärnor är värre än två. Och jag fortfarande inte sett någon ursäkt från dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pffffft! Hur jobbigt kan det vara? Kom igen när du har något riktigt läskigt att komma med.

Och vad skulle jag be om ursäkt för? Att PM kallade dig för Ole Söltoft?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-28 22:09:26 följande:
    Pffffft! Hur jobbigt kan det vara? Kom igen när du har något riktigt läskigt att komma med.

Och vad skulle jag be om ursäkt för? Att PM kallade dig för Ole Söltoft?
    Att du tyckte det var roligt. Det var det inte.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-28 22:03:41 följande:
    Men vad fan. Nu har det slagit slint för Anton.
    Inte alls, men det tar vi en annan gång. Sagt i all vänlighet. Glad
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 22:26:43 följande:
    Inte alls, men det tar vi en annan gång. Sagt i all vänlighet. Glad
    Två bröder på samma kvinna?
    Mig får du älska hedniskt.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 22:25:28 följande:
    Att du tyckte det var roligt. Det var det inte.....

Okej! Here we go:

Oh du store, mäktige Anton. Manligaste mannen av dem alla. Geniet och världsomvandlaren Anton. Jag ber från botten av mina lilltår om ursäkt för att jag tyckte att Ole Söltoft-anspelningen var kul. Jag har till din ära skrivit ditt namn med spritpenna på mina naglar; en bokstav på varje finger.

Ack du mannen från landet där man talar med munnen full av potatis. Kan du förlåta en förvirrad kvinna för att hon missförstått humorn här i världen?

• Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-28 22:28:03 följande:
    Två bröder på samma kvinna?
    Det är ett sätt å se på saken, men som sagt, vi får ta det en annan gång, och jag menar för bövelen inte vara otrevlig här, verkligen inte. Det är en liten intern sak mellan mig och min Goding. Och snälla, fråga inte mer. Allvarligt. {#emotions_dlg.flower}