• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 22:33:13 följande:
    Det är ett sätt å se på saken, men som sagt, vi får ta det en annan gång, och jag menar för bövelen inte vara otrevlig här, verkligen inte. Det är en liten intern sak mellan mig och min Goding. Och snälla, fråga inte mer. Allvarligt. {#emotions_dlg.flower}
    Jag förstår, jag förstår.

Whatever rocks your boat.

Mig får du älska hedniskt.
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-28 22:31:38 följande:

Okej! Here we go:

Oh du store, mäktige Anton. Manligaste mannen av dem alla. Geniet och världsomvandlaren Anton. Jag ber från botten av mina lilltår om ursäkt för att jag tyckte att Ole Söltoft-anspelningen var kul. Jag har till din ära skrivit ditt namn med spritpenna på mina naglar; en bokstav på varje finger.

Ack du mannen från landet där man talar med munnen full av potatis. Kan du förlåta en förvirrad kvinna för att hon missförstått humorn här i världen?

Wow, Agri ber om ursäkt. Om än i en något ironisk ton.

The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-28 22:53:01 följande:
    Wow, Agri ber om ursäkt. Om än i en något ironisk ton.   
    WTF? Har du sett någon ljuvare och med ljuv ursäkt? Jag borde faktiskt helgonförklaras.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-28 23:00:48 följande:
    WTF? Har du sett någon ljuvare och med ljuv ursäkt? Jag borde faktiskt helgonförklaras.
    Fel avatar att använda om man skall bli helgonförklarad. Du ser inte alls helgonlik ut faktiskt . Men ljuv dock.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-28 23:00:48 följande:
    Oh ja. Det var den första tanken som kom upp i mitt huvud när jag läste ditt inlägg.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-28 23:05:08 följande:
    Oh ja. Det var den första tanken som kom upp i mitt huvud när jag läste ditt inlägg.
    Sankt Agri. Slynornas skyddshelgon
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-01-28 23:28:07 följande:
    Sankt Agri. Slynornas skyddshelgon

Hur funkar det i praktiken, kan man liksom ringa Agri när man är i nöd så kommer hon och rycker ut, eller?
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-28 23:30:31 följande:
    Hur funkar det i praktiken, kan man liksom ringa Agri när man är i nöd så kommer hon och rycker ut, eller?
    Tror hon tillhör de mer lata helgonen dock. Möjligtvis får man göra tvärtom mot andra helgon. Istället för att be bönor till helgonet så får man se till att helgonet bönar och ber.