• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-28 11:06:28 följande:
    Det är helt normalt att drömma om en väldoftande tantrumpa på natten, inget konstigt med det.
    Helt rätt lille Birger, det gör jag ofta
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Fluffig tantrumpa tycker jag låter mysigt. Drömmer
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-27 19:54:54 följande:

MrsAssault skrev :
    Dagen har varit bra! Lill-Anton har varit vaken sen imorse, somnade för en timme sen så jag tror han kommer sova inatt vilket betyder att jag får sova också!

Och så är det fredag vilket betyder att jag sätter på lite musik och lägger plutten i sjalen och så dansar vi tills han somnar!
    För övrigt är det med stor glädje jag noterar att knodden numera lystrar till sitt rättmätiga namn. Du skall få en stjärna (en poäng, således ) i den vita listan, Mrs, det är du tamejfan värd. Vita listan, inte att förväxla med min svarta.

Poäng på vita listan renderar i vissa förmåner vid besök i min hölada. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 15:31:07 följande:
    För övrigt är det med stor glädje jag noterar att knodden numera lystrar till sitt rättmätiga namn. Du skall få en stjärna (en poäng, således ) i den vita listan, Mrs, det är du tamejfan värd. Vita listan, inte att förväxla med min svarta.

Hur många poäng har jag? *nyfiken*
    The hard way is the right way.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 15:31:07 följande:

Får man hoppa i höet?
    Mig får du älska hedniskt.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-28 15:34:25 följande:
    Hur många poäng har jag? *nyfiken*
    Du har sprängt protokollet för länge sen. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-28 15:36:53 följande:
    Får man hoppa i höet?
    Det är inte den typen av förmåner jag tillhandahåller.

Tycker du om att hoppa i hö ???
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 15:38:47 följande:
    Du har sprängt protokollet för länge sen. 
    Haha, så bra. Hjärta

Då är det ok om jag skyller på huvudvärk i kväll, eller?
    The hard way is the right way.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-28 15:42:00 följande:
    Det är inte den typen av förmåner jag tillhandahåller.

Tycker du om att hoppa i hö ???
    Det kanske jag gör.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-28 15:42:42 följande:
    Haha, så bra. Hjärta

Då är det ok om jag skyller på huvudvärk i kväll, eller?
    Nä, det är definitivt inte ok !!!