• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Lilla Lammet skrev 2012-02-03 22:15:06 följande:
    Agri: Du är så snuskig! Jag väljer att inte kommentera ditt uttalande om svank och flätor på annat sätt än så och tror mer och mer att Trashskolan skulle behöva mer avskildhet...

Jag är absolut inte snuskig. Däremot så lurar folk mig till snuskighet.

Men ok, vi bordlägger frågan.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-03 21:56:44 följande:
    Du vet jag ställer upp, älskling, te med socker, fotmassage samt allt som där till hör. HjärtaHjärtaHjärta
    Hej älskling! Hjärta

Ställer du dig och ordnar nybakade muffins med?
    The hard way is the right way.
  • och
    Agridulce skrev 2012-02-04 10:33:20 följande:

Jag är absolut inte snuskig. Däremot så lurar folk mig till snuskighet.

Men ok, vi bordlägger frågan.
    Blir spännande att se hur länge du kan hålla dig? En kvart?
  • lille Birger

lille Birger vill minsann också ha massageDrömmer, på axlarna och ryggen! Nalle

Idag är det en sån där hemsk dag igen när mamma ska tvätta min snuttefilt.   Mamma började, som tur är, tvätta den så fort jag lämnade in den eftersom hon vet att jag blir ängslig utan den.

• Agridulce
    och skrev 2012-02-04 10:44:01 följande:
    Blir spännande att se hur länge du kan hålla dig? En kvart?

Det beror väl på hur länge odågor som du kan låta bli att inleda mig i frestelse.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-04 10:45:00 följande:
    lille Birger vill minsann också ha massage, på axlarna och ryggen!

Idag är det en sån där hemsk dag igen när mamma ska tvätta min snuttefilt.   Mamma började, som tur är, tvätta den så fort jag lämnade in den eftersom hon vet att jag blir ängslig utan den.

Agri vill oxå ha massage på axlar och rygg. Tyvärr är jag inget bra på att massera annat än fötter.
  • och
    Agridulce skrev 2012-02-04 10:50:04 följande:

Det beror väl på hur länge odågor som du kan låta bli att inleda mig i frestelse.
    Fem minuter?

• och
    Agridulce skrev 2012-02-04 10:54:58 följande:
    Try me!
    Har du gått upp eller ligger du kvar i sängen?

Jag skulle kunna komma med kaffe åt dig.

Vad sägs?
  • Agridulce

.......kvar i sängen av nån anledning. Men du får gärna servera. Bara du klär på dig lite. Vill inte ha hår i maten.