Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-26 12:30:59 följande:
    God middag förresten!
    Förbannat varmt här i södern. Det skumma är att jag blir lika förvånad varje gång.

Meh rub it in bara . Ar det säkert att du inte saknar blåst och regn lite iaf. Inte skulle jag vilja byta vårt härliga julväder mot sol och värme. Inte alls
  • PrimitivMan

Usch för allt snusk. Jag blir alldeles upprörd över att höra sånt. Svälja och sådana perversiteter, usch fy.

Själv har jag en romantisk syn på det här med sex och kärlek.

Sex är det finaste som finns mellan en man och två kvinnor. Så det så.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-30 12:42:08 följande:
    Neeeeeeeej!!!!! Fram för mer snusk!!! Frihet och råknull åt folket!!

Och du har fel där lilla hjärtat; Sex är det finaste som finns mellan en kvinna och tre män.
    Du är inte lite girig du .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-30 12:46:54 följande:

Kallas förhandlingsteknik; gå ut högt och se om ni kan mötas på mitten.....
    En kvinna och en och en halv man?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-02 13:39:56 följande:
    Jaaaaaa!!!!! Gör helikoptern så jag vaknar.
    Sitter och förfasar mig över den mailmängd som lyckats ramla in när jag varit borta.
    Åååååååångest.
    Har inte folk bättre saker för sig på mellandagarna än att hålla på och maila
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-01-04 23:12:34 följande:
    ni börjar 2012 på rätt sätt tycker jag...kåt och några här som verkar behöva some angry sex
    Mitt nyårslöfte är att i år skall jag bli extra snuskig i år. Det är en tuff utmaning men det skall ju nyårslöften vara.

Det och banta ned mig till 90 kg (6 kg to go). Fast det första löftet är roligare. Fast man kan ju banta med sex så det går att kombinera. På tal om det, någon som har sett boken "banta med sex". (el vad du nu titeln var). Hade en massa kaloriberäkningar för olika sexuella aktiviteter. Ha sex med en kolibri brände väldigt många, medans tex smiska sin partner med en glasspinne inte gav så mycket .
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-04 23:51:49 följande:
    Varsågod Solig:
    Usch sånt hårdporr. Blir ju sugen på att avfyra min Sidewinder
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-05 00:01:21 följande:
    Med tanke på dina inlägg så är du ju man har jag läst mig till i andra trådar, så det blev du nog.
    Precis vad jag misstänkt. Du är väl också man "Och". Så snuskiga som ni två är kan inte kvinnor vara, eller hur så ni måste vara män helt klart. Kvinnor gillar inte sex utan ligger mest och tänker på virkning (el nej handarbete ger kanske dåliga associationer) och hoppas att akten skall vara över snart.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-01-05 12:00:23 följande:
    Jag har en bättre idé som gör att du kommer att tappa vikt i rasande takt...

vi släpper dig mitt i Bagdad rusningstid...naken med en bild på ryggen ...en amerikansk flagga med en kort text där du bekänner din kärlek för Bush.
    du får bara vatten och frukt!

visst är det en bra idé
    Jo visst. Eller så kan man klä sig i KKK utstyrsel och springa igenom Harlem. Funkar det med.
Svar på tråden Trash-tråden