Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-12 11:50:06 följande:
    Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs
    Blir man avstängd för det? Trodde det var lite högre i tak än så. Det kan kanske uppfattas som uppmanande till lagbrott men å andra sidan är hets mot folkgrupp det med och det finns det en del inlägg i den stilen.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-12 23:45:50 följande:
    Ja, jag tror banne mig att jag ska börja sexstrejka. Det och börja anmäla inlägg.
    Jag brukar alltid misslyckas med sexstrejka. Alldeles för dålig karaktär på vissa områden.
  • PrimitivMan

Eftersom det finns så många duktiga fina flickor i den här tråden skall jag dedikera en liten sång till er:

">

• PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-13 22:07:32 följande:
    Varför är hon fastkedjad?
    Så hon inte skall rymma innan hon lärt sig psalmerna utantill.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-14 09:44:46 följande:
    God morgon!
    Jag är bakis, kåt och orkar inte kliva ur sängen. Schkaul!!!
    Stackars dig då. Fast det första tillståndet har du dig själv att skylla. Det andra är nog ditt naturliga tillstånd .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 14:33:30 följande:
    Blev så upprörd att jag var tvungen att dra lite uppmärksamhet till det i tråden. 
    Utmärkt! 

Finns överhuvudtaget inget roligt alls med sexvägran. Det är bara tragiskt. Kvinnor som tycker det är "rolig grej" förtjänar att drabbas av otrohet mm
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-14 19:01:13 följande:
    Haha...
    Nej jag noterade det ju inte ens själv det var PM som sa det. Jag läser aldrig rubrikerna och artiklarna på FL.

Jag läser oftast inte heller artiklarna. Men det är lite svårt att undvika den rubriken när den täcker halva sidan
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-14 19:56:37 följande:
    Stig-Erik, jag ber dig att besinna dig! Borghild kan på intet vis hållas ansvarig för att hennes tunga stundtals slinter. Det händer inte så ofta av vad jag har förstått..
    En tunga som slinter är alls inte bra. Bättre ifall den håller sig på målet.
Svar på tråden Trash-tråden