Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-05 10:21:07 följande:
    Jag vill göra anspråk på att vara mest skötsam i tråden!!!! (eftersom jag med säkerhet vet att varken Agri, och eller NG är det).

*blinkar med mina oskyldiga ögon*

Tror inte det finns så många skötsamma flickor överhuvudtaget i den här tråden. Inte enligt den gängse normen för skötsamhet i alla fall . Fast jag kan dock komma på lite andra definitioner på skötsam som kanske är mer passande.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:36:15 följande:
    Tycker fö att PM borde prova Harlemalternativet. Verkar på något vis lite festligare än Bagdad.
    Hehe kanske det. Men jag tycker inte jag klär i vitt och huva verkar så opersonligt. Lite långt till Bagdad dock. Kanske kan prova att göra det i Rosengård istället.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-05 12:59:57 följande:
    Men det är väl ändock ett synnerligen bra sätt att vara skötsam på, så säg???
    Skötsam (i ordets traditionella bemärkelse) är kanske inte det ord jag skulle välja. Men jag har ett öppet sinne och kan tycka om även kvinnor som inte är så skötsamma. Tom rinnade våta kvinnor även om det givetvis skulle chockera mig något. Alla kan ju inte vara fina och dygdiga kvinnor. Men även en slyna kan behöva lite omtanke och bli lite omhändertagna. Vänligt men bestämt.
  • PrimitivMan
    Driftwood skrev 2012-01-05 20:02:33 följande:

Dark Side Of The Moon

" target="_blank">

Bra låt. Fast min favorit Pink Floyd är nog
    ">

Den kan passa rätt bra på den bilden också.

fö en av de bsta fraserna någonsing i en text "We're just two lost souls
    Swimming in a fish bowl"
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 12:04:41 följande:
    Vilken trevlig plan!

Jag läser mycket, eller jag läste mycket.  På senare tid har jag inte haft tid men jag planerar att göra tid.
    Jag läser nästan allt. Två av mina favoritböcker är "En halv gul sol" och "Sugar - kvinnan som steg ut ur mörkret". Två helt underbara böcker. 
    Sedan läser jag allt av Elizabeth George.  
    "En halv gul sol" är väldigt bra. Dessutom (dessvärre) högaktuell på nytt med tanke på oroligheterna i den regionen.

En av mina favoritförfattare är Haruki Murakami. Håller just nu på att läsa "Sputnikälskling". Älskar hans blandning av realism och surrealism/övernaturligt. "Kafka på stranden" är väldigt bra men jag gillar nog "Fågeln som vrider upp världen" (skall nog ta och läsa om den igen) nästan ännu mer (fast det flesta gillar nog "Kafka på stranden" bättre).

En annan favorit är William Gibson. Ni vet mannen som grundade Cyberpunk och begreppet Cyberspace. Har samtliga hans böcker. Hans tre senaster böcker kan man nog inte kalla för science fiction dock (och övriga böcker är heller inte direkt SciFi i traditionell bemärkelse).
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-08 14:40:37 följande:
    Det är just prettodelen som gör att jag backar.

Hej på dig.
    Hej på dig med Agri och dina båda vänner på avatarbilden . Hur är det med förkylningen?
  • PrimitivMan

Vad är det för snusk jag ser i den här tråden. Svälja och ta den i tvåan. Det var det grövsta. Jag är djupt chockad 

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-09 22:50:43 följande:
    Vill du också krypa upp i Agris knä och "tröstas"?
    Nja jag föredrar nog att lägga henne över mitt knä. Trösta vet jag inte om det är rätt ord dock.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-09 23:17:56 följande:
    Hemskt va???? Förvånad
    PrimitivMan skrev 2012-01-09 23:00:48 följande:
    Nja jag föredrar nog att lägga henne över mitt knä. Trösta vet jag inte om det är rätt ord dock.
    Trösta efteråt kanske?

Hej på dig.
    Ja givetvis. Jag har en omhändertagande sida.
Svar på tråden Trash-tråden