Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 12:57:37 följande:
    Anton, hur ska man närma sig en kvinna som är upptagen med hushållssysslor?

Ska man knacka på axeln för att få uppmärksamhet? Obestämd
    Det vore ju ett sätt, Birger, men jag hade klappat till det vackra arslet nåt djävulskt hårt, och sen kommenderat :

"ISÄR MED BENEN FÖR HELVETE, FÖRBANNADE SLYNA" Sen hade jag satt på henne ganska ordentligt i röven samtidigt som jag dragit henne riktigt jädra hårt i håret, och, Birger, när det efter en stund hade varit dags för tömning hade jag kommenderat slynan att vända sig om och svälja ner hela, och jag menar hela, mellanmålet som jag hade reserverat till henne. 

Hur hade du gjort ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-11 13:31:04 följande:
    jag hade nog börjat med att sätta en butt plug i henne...klädnypor...
    njuta av synen medan hon fortsätter att laga mat med en lätt ansträngd min och viss självbehärskning...leta efter , avslöja minsta tecken på att självbehärskningen börjar avta i takt med att jag lägger till klädnypor och kanske piskar henne.....
    ett glas vin skall jag ha medan jag sitter bakom och njuter....

Foreplay is overrated !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 13:37:57 följande:
    Det där är inte förspel Anton.
    Det är sex. 
    Sitta och dricka ett glas vin = sex

Jag måste ha missförstått nåt här !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 13:45:37 följande:
    Haha...

Det är sex att långsamt plågas, kanske av smärta, kanske av en stegrande kåthet, känna hur det rinner nerför insidan av låren. Känna hur han kommer och lossar lite på klämmorna på bröstvårtorna bara för att genast låta dem klämma åt igen.
    Känna hans blickar som äter varje millimeter av min kropp medan allt bara byggs upp.
    Inte bara min, utan även hans kåthet. Alla sensioner, butt pluggen i rumpan som ständigt gör sig påmind, smärtan som tilltar i bröstvårtorna. Mannen som betraktar och som man i mer eller mindre ren desperation snart går ner på knä inför och ber om kuk. Och ändå inte får det, förrän han bestämmer att det är dags.
    Snyftande, bönande, bedjande...

Ja, det är sex. 
    Aynrand skrev ingenting om kuk, Aynrand skrev att han pimplar vin medans kärringen lagar mat med en plugg i röven och pattarna fulla av klädnyper. Som jag ser det jävlas Aynrand med henne. Och pimplar billigt lådvin under tiden. Sen går han in och tittar på Premier League fotboll. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 14:04:55 följande:
    Jag ÄLSKAR att jävlas med.

Män borde lära sig hur man jävlas med kvinnor. Det finns inget mer trist att alltid, hela tiden, få vad man vill, när man vill ha det, bara genom att vifta med ögonfransar, eller puta med rumpan.

Aynrand kollar inte på fotboll. Någonsin.
    Därför blir det kuk ist för Chelsea - Fulham. 
    My bad, Mariasorry. Såklart var det senaste UFC galan som Aynrand skulle njuta av....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 17:47:08 följande:
    Istället för att sätta på mig.

Really? 
    Maria !!!  Svara ärligt.....är det du på bilden som Birger postade ???

Annars förstår jag inte frågan.....

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-11 18:14:11 följande:
    nope ingen UFC eller MMA

Mia får kuk (min kuk) när jag anser att hon förtjänar det................

skulle jag kolla kampsport då får det va´"martial art" med betoning på "art" i stil med detta

" rel="nofollow" target="_blank">

det är konst
    Njaa, Aynrandjag tycker det är mer intressant med mixad "konst" när du får fälla motståndaren, bryta hans/hennes arm, puckla på liggande motståndare, med armbågarna om du så vill,  strypa ut motståndaren....ja, och så vidare, blir lite mer fight då, och ganska blodigt då och då. Jag "kräver" inte blod, men det ger onekligen fighten en annan dimension när blodet stänker.....

Å så är det jäkligt kul och se på kvinnliga fighters, finns en del riktigt jävla bra nu för tiden. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 21:59:50 följande:
    Ok, vi har skiftat fokus ser jag.
    Jag sopade bort kvinnan och tog hennes plats i min målande beskrivning av hur jag vill avnjutas.

Inte vi, Maria....du.

Men okay, jag skulle ha valt dig före vilken direktsänd UFC-fight som helst....
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 22:26:12 följande:
    Baserar du det på lille Birgers senaste youtubevideotips?
    Hur kunde du veta det !!!
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 22:26:12 följande:
    Baserar du det på lille Birgers senaste youtubevideotips?
    Men jag tycker ändå du skall titta på den här skönheten, Gina Carano, hon är nåt in i helvete grann, riktigt jävla snygg alltså, å så har hon varit med som Gladiator i amerikanska versionen av Gladiatorerna, fast nu tävlar hon i Strikeforce. Och så var hon med i Haywire, en av huvudrollerna, mycket bättre rolllprestation än förväntat. Faktiskt.

Titta nu på hela klippet, Birger, det är inte så långt, men mycket sevärt. Seriöst.

">

Svar på tråden Trash-tråden