Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-11 23:29:22 följande:
    Oh lord så många brutna naglar det där måste resultera i...
    Varför är jag inte förvånad, min kära,Hjärta varför inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 23:48:10 följande:
    En tjej pucklade hon på rejält!
    Jag är helt övertygad om att hon förtjänade det....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-11 23:42:42 följande:
    Ja hon hade ju onekligen en hel del rumpa för att vara en kampsportare.
    Visst är hon djävulskt vacker !!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-12 16:28:11 följande:
    Hmpf! Vet inte om jag ska vara förolämpad el glad att du saknar mig.
    Är lite låg just nu men jag lever.

Och A - jag tror inte att ett löv skulle stanna kvar på nämnda plats om man lekt med mig som jag önskar. 
    Du behöver lite uppmuntran, Älskling.......whip1
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-12 23:58:48 följande:
    Tack Anton. Det värmer.
    Så lite så......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-13 10:26:15 följande:
    Och dagens första reflektion:

Det borde stiftas lagar mot svettlukt på bussar.
    Iaf på morgonen. På kvällen kan det både vara lagligt och förståeligt.
    Men på morgonen?
    En lördag?
    Ursäkt vara?

Och om man luktar svett en lördagsmorgon, ja då borde man inte sätta sig framför Maria.
    Ett tips, Maria. Se till att ha en Icepick, se nedan, i din Gucciväska  när du åker buss på lördagsmorgnar. Om det sen skulle upprepas, att det sätter sig en vidrigt stinkande varelse framför dig, Maria, så kör du helt enkelt in Icepicken i nacken på  vederbörande. Kör in den till skaftet. Mycket simpelt och effektivt förfarande. Redan efter tre lördagar garanterar jag att mängden svettiga individer i sätet framför dig kommer att ha minskat avsevärt. Och då menar jag inte alla du eventuellt har kliat i nacken med picken, nä, jag menar att ryktet.... ryktet, MARIA, om vad som väntar en svettig fan om han/hon sätter sig i sätet framför dig. På buss 52. En lördag morgon. Det ryktet, kommer ha spridit sig som en löpeld.

All lycka till. Tipset fungerar. Jag vet det.....

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-13 11:12:26 följande:
    Ett tips, Maria. Se till att ha en Icepick, se nedan, i din Gucciväska  när du åker buss på lördagsmorgnar. Om det sen skulle upprepas, att det sätter sig en vidrigt stinkande varelse framför dig, Maria, så kör du helt enkelt in Icepicken i nacken på  vederbörande. Kör in den till skaftet. Mycket simpelt och effektivt förfarande. Redan efter tre lördagar garanterar jag att mängden svettiga individer i sätet framför dig kommer att ha minskat avsevärt. Och då menar jag inte alla du eventuellt har kliat i nacken med picken, nä, jag menar att ryktet.... ryktet, MARIA, om vad som väntar en svettig fan om han/hon sätter sig i sätet framför dig. På buss 52. En lördag morgon. Det ryktet, kommer ha spridit sig som en löpeld.

All lycka till. Tipset fungerar. Jag vet det.....

Såhär då :

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-13 11:34:21 följande:
    Omtänksamt Anton.
    Som alltid!
    Alltid.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-13 13:36:59 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Sonnen är den varit närmast till å klippa The Spider. Synd att han slarvade bort en given seger. 

Och Maria är utloggad ser, det gläder mig för en gång skull eftersom jag förstår att hon är och handlar nödvändig utrustning för framtida bussresor. 

Bra där, MARIA, mycket bra, jag blir lite glad när folk följer min rådgivning. 
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-13 18:24:29 följande:
    Han kanske knullade som ett djur hela natten och skulle ta sig hem för att duscha...
    Hmm...................!

Svar på tråden Trash-tråden