Inima skrev 2011-08-29 18:22:05 följande:
Fii fan, jag fasar inför min flytt om 1 månad
dyr 5:a eller?
Nej, hyr ett hus och det kostar ungefär lika mkt som min lägenhet gjorde fast de är 20kvm mer och en trädgård istället för en liten balkong. Så i det stora hela är jag nöjd. Bara det att jag var sjuk som tusan i 2½ månad av de 3 mån ja hade uppsägningstid, så jag fick väl rensat sådär bra. Sen när jag väl skulle flytta så laddade lastbilens batteri ur sig och vi förlorade 4 timmar dagsljus, rätt mkt den 20 december i Sverige om man säger så. Sen blev det ju panik, så vi bara lastade in allt så vi skulle bli klara, brorsan var ju tvungen att lämna tillbaka bilen till jobbet.
Så nu vill jag helst inte flytta på lääänge. När jag flyttade och Freja var 5 mån så slutade bilen jag köpte att fungera, så de var nästan samma panik då. Alla de 4 gånger jag flyttat så har det liksom bara gått helvete hej, jag hatar att flytta, för då är jag beroende av andra som helt uppenbarligen inte lyssnar eller fullkomligt skiter i vad man säger åt dom! Eller så hatar moderjord mig, för vädret har aldrig varit på min sida!