Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Inima skrev 2011-08-29 19:03:12 följande:
    Ja fy fan!

Har du bara flyttat 4 gånger?
    Japp, från 18år ålder till 30 Har jag nämnt att jag hatar att flytta

Det tar typ ett år för mig att bo in mig, så jag fattar att aha jag bor faktiskt här nu och sen kan jag börja fixa det som jag vill ha det. Flyttade hit i dec och det finns inte en tavla på väggarna, för jag vet inte vilka jag vill ha uppe och vart de skall sitta.

jag har skitsvårt för att bestämma mig för sånt där, samma med tapet och färg, så än så länge har jag bara rummen nästan klara i mitt huvud typ. Tösens rum är klart och mitt rum får jag göra om i huvudet för tapeten jag blev kär i finns inte längre OCH då tappar jag sugen helt! Funderar helt sonika på att måla alla väggar helt svarta, så slipper jag fundera mer på det.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:05:02 följande:
    Att någon drar dig i de tunna hårstråna vid tinningarna?
    Det gör inte ens ont på mig Jag är inte riktigt som andra om man ser till det andra uppfattar som jobbig smärta.

Du skulle kunna hälla salt i sår på min kropp och jag hade liksom bara gillat den lilla svidande känslan det ger och tro mig jag är fullt medveten om hur icke normalt det är. Jag är som en freakshow gällande smärta. Har tydligen en skum smärttröskel och har alltid haft även som barn.
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-08-29 19:04:45 följande:
    Eller hur.
    mmmm Skäms som i mums!
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:06:17 följande:
    ett sidospår till...vad skall ni äta ikväll?
    Tänkte gjort rose kyckling förslag  men glömde ta fram kycklingen juh, så nu vet jag inte vad det blir.. eller jo nu har jag bestämt mig Pirakka blir det till middag/kvällsmat här
  • HäckHäxan
    Inima skrev 2011-08-29 19:09:59 följande:
    Jag har flyttat... på 5 år 6 gånger.

Förjävligt.

Jag är tvärtom, jag börjar planera allt redan innan jag flyttat in
    haha kan jag med göra, men sen när jag står där med möblerna så är jag oftast onöjd och ändrar om och ändrar om och byter möbler och nej det var inte bra, så här då, så måste de stå så ett tag innan jag vet om det var bra eller inte, helt hopplös.

Men nu har jag iaf slutat möblera om så mkt, men det beror mest på min nackskada att jag får för jävla ont om jag lyfter för mkt tungt själv och mina möbler är sånna där tunga as.
  • HäckHäxan
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:07:18 följande:
    Rose skulle äta vodka med tillbehör, de andra vet jag inte, själv har jag inte bestämt än
    Men sluta skriva vodka, jag blir sjukt sugen på melon med vanlijvodka i!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:12:52 följande:
    Ah, jo jag kan relatera till det på vissa nivåer.
    Skrattande

Nå jag är störd och de är inte alltid bra, jag får vara tacksam att jag aldrig brutit något ben eller så. Jag är världens sämsta patient och jag är otacksam och har jag inte ont så har jag svårt att förstå att något är fel. Som när jag skulle föda barn, det liksom missade jag, för det skulle ju göra ont och jag hade inte ont och skulle såklart inte föda barn, mådde bara lite skumt och hade lite magknip typ Obestämd
  • HäckHäxan
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:19:18 följande:
    *nyfiken*

Är det något du kan rekomendera som kvällsmat här?

Hur tillagas detta?
    Man tar en vattenmelon, skär av en bit och häller i 1 L vanlijvodka, låter den stå ett dygn i kylen, gröper ut innanmätet och mixar och vips har man godis man kan hälla rakt i glaset och dricka, lite som en frukt smootie, gott och mättande... Nyttigheten vågar jag dock inte uttala mig om. Solig
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:21:46 följande:
    melon (gala) med portvin och parmaskinka
    Lät gott, förutom portvin för det har jag aldrig druckit som jag kan minnas iaf
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:22:58 följande:
    Hhahahahaha vad freaky!!!
    Jag har väldigt hög smärttröskel och kan finna sexuell upphetsning i smärta, men du är ju something else haha!!!
    Föda barn missade jag INTE, en gång i tiden när jag var en fotbollsbrud, töjde jag ut ett ledband i knät när jag spelade fotboll och det gjorde så ont att det svartnade för ögonen...jag blev INTE kåt. Det, tillsammans med föda barn och bli avkastad av x antal hästar, leder min smärtliga.

Kände du inte ens värkarna? 
    Nej hade inga värkar ur mitt perspektiv då, dock gick de ju upp och ner på den där skärmen och personalen bara stod runt och kollade och sa så du känner inget,, ehh nej bara som ett litet magknip, har ondare vid mensvärk faktiskt. Jag åkte till sjukhuset för att få en sovdos då jag varit upp i mer än ett dygn för jag mått konstigt, innan jag fick min dos kopplade de ju på maskinen, 15 min låg jag med den sen sa barnmorskan jag får kolla lite, joo men alltså du är öppen 4 cm och skall föda barn. Jag bara va du skämtar, man skall väl ha ont när man skall föda barn???? Nej jag kände inga värkar och efter de satte den där ryggmärgsbedövningen så hade jag inte ens magknip bara kände mig bubblig inne i magen, skit skumt.

Jag har ett ledband just nu som håller på att gå av, det har släppt men inte helt och sticker ut lite nere vid ankeln, men det gör inte ont alls, så läkaren sa att jag skulle återkomma när det gått av eller om jag har ont Obestämd

När jag krockade 03 så slets delar av muskelfibrerna i axeln av och jag fick en nackskada, men jag gick och städade 45:an från trasiga bildelar i väntan på ambulans och sånt. Däremot så ger nackskadan mig sån jävla huvudvärk ibland och huvudvärk och feber är de saker som kan slå ut mig TOTALT!
Svar på tråden Trash-tråden