Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:22:58 följande:
Hhahahahaha vad freaky!!!
Jag har väldigt hög smärttröskel och kan finna sexuell upphetsning i smärta, men du är ju something else haha!!!
Föda barn missade jag INTE, en gång i tiden när jag var en fotbollsbrud, töjde jag ut ett ledband i knät när jag spelade fotboll och det gjorde så ont att det svartnade för ögonen...jag blev INTE kåt. Det, tillsammans med föda barn och bli avkastad av x antal hästar, leder min smärtliga.
Kände du inte ens värkarna?
Nej hade inga värkar ur mitt perspektiv då, dock gick de ju upp och ner på den där skärmen och personalen bara stod runt och kollade och sa så du känner inget,, ehh nej bara som ett litet magknip, har ondare vid mensvärk faktiskt. Jag åkte till sjukhuset för att få en sovdos då jag varit upp i mer än ett dygn för jag mått konstigt, innan jag fick min dos kopplade de ju på maskinen, 15 min låg jag med den sen sa barnmorskan jag får kolla lite, joo men alltså du är öppen 4 cm och skall föda barn. Jag bara va

du skämtar, man skall väl ha ont när man skall föda barn???? Nej jag kände inga värkar och efter de satte den där ryggmärgsbedövningen så hade jag inte ens magknip bara kände mig bubblig inne i magen, skit skumt.
Jag har ett ledband just nu som håller på att gå av, det har släppt men inte helt och sticker ut lite nere vid ankeln, men det gör inte ont alls, så läkaren sa att jag skulle återkomma när det gått av eller om jag har ont
När jag krockade 03 så slets delar av muskelfibrerna i axeln av och jag fick en nackskada, men jag gick och städade 45:an från trasiga bildelar i väntan på ambulans och sånt. Däremot så ger nackskadan mig sån jävla huvudvärk ibland och huvudvärk och feber är de saker som kan slå ut mig TOTALT!