Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2013-10-05 15:30:22 följande:
    Jaha. Du kunde ju skrivit något om min fantastiska analys av fransmän annars? Solig

Eller posta bilder på män med väldigt muskulösa armar. Gärna män iförda kängor. 
    Här får du ett helt gäng med män i kängor. En pluton borde ev kunna räcka för dina behov :

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2013-10-05 18:18:32 följande:
    Här får du ett helt gäng med män i kängor. En pluton borde ev kunna räcka för dina behov :

Tekniskt missöde i förra inlägget

• PrimitivMan
    och skrev 2013-10-06 18:58:56 följande:
    Tack snälla Birger.

Här är en bild tillbaka. Hoppas du blir lika glad som jag blev.

Jag har förundrats över var BJ hittar sina bilder. Men du tar nog priset. Jag undrar lite vad du sökte på för nyckelord för att hitta den bilden. 

Eller ah, du har kanske fotograferat dig själv. Har jag inte sagt åt dig att sluta äta choklad
  • PrimitivMan

Jag vet inte vilken rumpa (röv är nog bättre uttryck) som ger mig mest kalla kårar. Birgers varulvsröv eller Ochs dallerarsle. 

I vilket fall som helst behöver det postas fler ggr så man vågar åter gå in i tråden 

• PrimitivMan

Den här tillägnar jag alla kvinnor: 

Blir på party humör, fast jag måste sitta hemma och vänta på att äldsta dottern skall ringa så jag kan möta henne vid bussen. Egentligen är jag för trött att tänka på party men man måste ju försöka hålla sig vaken .

• PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-10-12 02:14:33 följande:
    I´m in löööve....
    I mig menar du ? Ja det måste det ju vara. Jag var ju den siste som skrev i tråden och dessutom är jag väldigt älskvärd. Hade jag varit kvinna skulle jag valt mig tveklöst. . Puss på mig själv. 
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-13 21:10:58 följande:
    Alltså jag är trött på era bilder!
    Kan vi inte prata om något kul? Jag börjar ogilla rumpor bara av att kolla in i tråden, pallar inte fler rumpor.
    Börja posta kuk-bilder eller lägg ner säger jag.

/Bitterfittan   
    Kära Bitterfittan, det  här är faktiskt en familjesida. Hur tror Ni att barnen kommer att reagera om de ser en erigerad penis! De kan ju få traumatiska upplevelser. Vill Ni verkligen ha det på Ert samvete?

/Hederlig Skattebetalare 
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2013-10-13 23:10:41 följande:
    Betalar du TV-licens ???
    Menar du att du inte gör det!! Skäms på dig ett sånt brott mot god medborgaranda.
Svar på tråden Trash-tråden