Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Jag funderar på att använda den här på alla mötesförfrågningar jag får på jobbet:

Efficiency - Demotivational Poster 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Haha den här är sanning:

With This... - Demotivational Poster 

Vi stackars män manipuleras för jämnan.  

• PrimitivMan

Bakning och sex är rätt närbesläktat också tex.

För övrigt tror jag att jag kan ta risken att Nigella har en stor rumpa. Jag kan nog tänka mig att offra någon natt på henne om jag inte har annat för mig. I alla fall om han lagar en god brunch.  

• PrimitivMan
    ulfsas skrev 2013-07-22 09:16:07 följande:
    Hej på er. Själv så lider jag vid en pool på Palma de Mallis. Jobbigt att behöva gå för att hämta drinkar vid baren. Vattnet är också för blött men annars är det helbra
    Vad jobbigt du har det då . Själv får jag blanda mina drinkar själv annars är det medelhavsklimat hemma dock. Det kunde ju vara värre. Typ att man skulle jobba idag. Stackars satar
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-07-21 19:20:26 följande:
    Den här tråden har spårat ur en smula.

Låt mig få flika in att solen skiner och min semesterjävel är slut.
    Bara för att sätta lite perspektiv.
    Du har rätt. Det är alldeles för lite prat om smisk, analsex och analblekning. Vart är världen på väg?

• PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2013-07-22 11:33:42 följande:
    Jag tycker krigsfilmerna har försvunnit dom också, och det är ju iaf det värsta av allt....!
    Fast du pratar ju mest om fredshetsar-filmer som Plutonen. Järnkorset, det är en riktig krigsfilm. Andra bra är Tunna röda linjen, Das Boot, Saviour, Full Metal jacket, En bro för mycket. Hmm har jag glömt någon? 
  • PrimitivMan

Eftersom jag lever det enkla livet så får jag blanda mina egna drinkar. Nu har jag gjort mig en Caipirinha. Den var mycket god. 

• PrimitivMan
    och skrev 2013-07-22 21:19:50 följande:
    En god anledning att bibehålla löneklyftan mellan män och kvinnor. Kvinnor skulle bara onanera istället för att tillfredsställa sina män. För att inte tala om miljökonsekvenserna. Alla förbrukade batterier. Män är betydligt mer miljövänliga. 
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2013-07-22 23:43:11 följande:
    Inte bara det, PM, vi riktiga män kan dessutom ge Damerna draghjälp när det kommer till reproduktionen. På mer än ett sätt....
    Bah jag var hoppfull när jag läste den artikeln tills det här kom:

"Så mænd kan godt glemme alt om at bruge studiet som et argument for, at kvinder skal ty til oralsex, hvis de vil have ægløsning." 

Svar på tråden Trash-tråden