-
Ingen fara. Det rörde sig bara om att det var bra för ägglossningen och jag vill inte få fler barn ändå eller kvinnor som vill ha barnAnton Chigurh skrev 2013-07-23 00:16:52 följande:Så långt läste jag inte, fan, PM, du får kontakta Fru Forumvärden så hon tar väck ditt inlägg. Omedelbart. Det där får inte komma fram i ljuset.....
-
En liten historia om kukstorlekar eftersom den här tråden har en väldigt stor andel size queens per capita
.
Det var en man som skulle forska om vem som har de största kukarna. Han fick reda på att i en by i mörkaste afrika så fanns män med världens största kukar så han begav sig dit.
Det första han möts av är en man som går naken med en kuk som är minst 30 cm. Han börjar genast intervju och vill fotografera etc men mannen viftar bort det och säger "Äsch den är väl inget fortsätt vidare in på den stigen så skall du få riktigt rejäla doningar"
Han går vidare på stigen och möter en man vars kuk hänger ända ned till knäna och förbi. Forskaren blir exalteraf och utbrister "Fantastiskt! Det här måste vara världens största kuk". "Denna?" svarar mannen. "Äsch den är väl inget fortsätt du vidare bort till sjön där borta så skall du få se"
Mannen kommer bort till sjön där en man kommer upp ur sjön. Kuken hänger och släpar i marken långt efter honom. Forskaren kan inget göra mer än att förstummat stå och stirra och tror inte sina ögon.
Mannen med jättekuken utbrister då irriterat:
"Vad fan glor du på!! Brukar inte din också krympa när du badar!??"
-
Ah just det ja. Du är ju lesbisk så kukar oavsett storlek är ointressantaoch skrev 2013-07-24 21:38:14 följande:Deal.
PM: Jag har slutat intressera mig för sånt från och med idag.
.
-
Här nere i söder är den försvunnen idag. Men skall inte klaga. Bättre semesterväder än det jag har haft kan man knappast ha.Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-25 11:37:52 följande:Jag ÄLSKAR solen...
Må den aldrig aldrig försvinna! -
Vad skall du med kukbilder till. Du är ju lesbisk ändå. Fast om det nu kan få dig att återvända till den rätta vägen så kanske det är en god idé.och skrev 2013-07-25 23:57:34 följande:Plus att de hellre skickar kukbilder till varandra än till mig.
Det är inte heller bra. Man skulle till och med kunna säga att det är riktigt uselt. -
Risken att du får det är väldigt låg. Kan faktiskt inte komma på någon bra anledning.Anton Chigurh skrev 2013-07-26 00:25:03 följande:Jag kan dock verifiera att jag inte mottagit någon bild på PM's kuk såhär långt. Och det är jag omåttligt tacksam för... -
Birger får ursäkta men den bilden är bättre än hans rumpbilderNice Girl Wrong Place skrev 2013-07-31 22:54:17 följande:Dagens rumpa!
-
Jag tycker inte alls det finns några motsättningar mellan de tilltalsordenNice Girl Wrong Place skrev 2013-07-31 22:55:44 följande:Och dagens "I can relate to";
-
Antagligen kommer rumpan snart få livligare färger.lille Birger skrev 2013-07-31 23:25:37 följande:När det är svartvitt kan man inte se färgen på rumpan. -
Jag brukar inte ta så allvarligt på hälsoråd men det här hälsorådet tänker jag följa:
http://www.ksfo.com/common/page.php?pt=Doctors+say+looking+at+busty+women+for+10+minutes+a+day+is+good+for+your+health&id=11623&is_corp=0
"Dr Weatherby explained: "Sexual excitement gets the heart pumping and improves blood circulation.
"There's no question - gazing at large breasts makes men healthier."
She also recommends that men over 40 should spend at least 10 minutes daily admiring breasts sized D-cup or larger."