Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-30 09:23:28 följande:
    Men absolut ta den som sidfot, tycker det är roligt att du vill det

Hahhaha ja mormor vet bäst! Hon är en av mina bästa vänner faktiskt, 50 års skillnad och vi snackar om det mesta.

Min kompis hade lite samma, vi var gravid samtidigt och på sommaren, barnen skulle komma i dec så sa folk men jisses är det två där inne eller aha är det snart du skall ha osv, hon tyckte det var jätte jobbig hon med.

ha nu en fantastisk dag och tack för denna omgång
    Tack.

Ja, jag tycker också jättemycket om mina mor/far-föräldrar och har stor respekt för.

Detta börjar bli läskig. Är din dotter född i december?

Har lunchrast så jag tänkte kika in en liten stund. Kyss
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:52:16 följande:
    Folk irriterar mig faktiskt lite idag känner jag...
    Vad har hänt? Ska jag skicka puss? {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:02:01 följande:
    Ingenting har hänt egentligen haha...bara one of those days.
    Pussar tar jag alltid gärna emot! Kyss

Ring A så kommer du må mycket bättre. Jag kan inte prata annars hade du gärna fått ringa mig. Kyss
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 12:04:22 följande:
    Ja hon är född i december. Lite komiskt för jag fick ett gäng skrapor här inne när jag var gravid, för jag var ego som haft sex i mars så att mitt stackars barn var tvungen att födas i december

Njut av rasten, jag kör på total förslappning idag, känner att jag behöver det efter denna rövnatt, så jag kommer i lite bättre mental takt!
    Jag tror jag har hittat min "tvilling" här på FL efter 2,5år.

Min äldsta son är också född i december (15december). Skulle ALDRIG i mitt liv byta ut honom  mot någon annan. Decemberbarnen är en av lugnaste och intelligenta barnen som finns. Han kommer på så många frågor som är för STORA för hans ålder. En helt underbar kille. Ja, jag hade nog också sex i mars men vi firar nyår i mars och har ledigt då. Shoot me!!!!

Min lillskit är annars något helt unik. Den killen är så busig så han kommer ge mig hjärtinfarkt inom en snar framtid. Han är född i mars och är väduren.

Du? När är du född? Vilken månad?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:09:13 följande:
    Vad omtänksamt av dig {#emotions_dlg.flower}...
    Vi har redan pratat någon timme eller så idag haha...
    Jag borde vara produktiv egentligen...snart...snart...

Det var artikeln om Flashback som fick mig lite off beat faktiskt.    
    Anytime. Du har ju mitt nummer men på jobbet kan jag inte prata längre stunder.

Jo, jag förstod det sen. Jag tycker det är jättebra att dom har fått upp ögonen på vad som skrivs på flashback. Mycket bra. Hoppas dom gör något åt det också.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:11:19 följande:
    Tack!
    Jag vet! Och ju äldre vi blir, desto mer intelligenta blir vi!     
    Hehe, u welcome. När är du född?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:15:33 följande:
    Grejen är att det inte går.
    Servern ligger utanför Sverige och inget som skrivs eller publiceras där, kan regleras i svensk lag. 
    Åfan, det visste jag inte. Då fick jag svar på mina frågor om varför sånt får förekomma på en svensk hemsida. Hemsk och skrämmande. Vart ligger servern?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:16:16 följande:
    Haha december

Du då? 
    Jo, jag förstod det men vilken datum?

Gissa.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:21:01 följande:
    Jag har dålig koll med vad allt innebär mer servrar osv. Men själva "någotservern" ligger i Sverige och namnservern i USA eller något konstigt. I vilket fall utanför svensk juristriktion. Vet ej hur det fungerar i praktiken...
    Mmm, det är ju också smart att göra på det viset. Då kan inte Sverige komma åt dom ansvarliga.
    Jag undrar? Hade det funkat för killarna som blev dömda för pirat-brottet om dom hade haft servern i ett land som skiter i vem/vilka som laddar ner filmer/musik? Varfr tnkte inte dom på det isåfall? Obestämd
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-30 12:22:15 följande:
    Gissar på Oxe eller Tvilling
    Nej, så grova personlighetsstörningar har jag inte.

Oxe var annars mycket nära.
Svar på tråden Trash-tråden