• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-06 19:51:16 följande:
    Det låter bra det! Och idag har du bara tagit det lugnt förstås?
    Jaa, jag var hos bm imorse för jag har massa sammandragningar och trodde det var uvi, men det var det inte. Blev beordrad att slappa och det verkar hjälpa, har bara haft tre idag
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-06 20:20:44 följande:
    Jaa, jag var hos bm imorse för jag har massa sammandragningar och trodde det var uvi, men det var det inte. Blev beordrad att slappa och det verkar hjälpa, har bara haft tre idag
    Låter vettigt att ta det lugnt då, lite för tidigt för plutten att komma ut!!! Man ska lyda sin barnmorska!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-06 20:38:40 följande:
    Hjärta Åh vad vackert...det finns inget vackrare än bebismagar!!!
    Jag är mkt nöjd med att jag inte är smällfet än trodde jag skulle bli som min kompis, man såg inte ens magen för hon var så fet redan i femte månaden
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-06 20:40:42 följande:
    Jag är mkt nöjd med att jag inte är smällfet än trodde jag skulle bli som min kompis, man såg inte ens magen för hon var så fet redan i femte månaden
    Hahaha...
    Din mage är fin
    Hur går det med naveln?  
  • Yoyna

MrsAssault, FIIIN! Klart du inte kommer bli smällfet? Varför? Är man inte det innan finns ingen anledning att det kommer att se ut som det sen! Även om man förstås kan gå upp en hel del i vikt!

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-06 20:44:22 följande:
    MrsAssault, FIIIN! Klart du inte kommer bli smällfet? Varför? Är man inte det innan finns ingen anledning att det kommer att se ut som det sen! Även om man förstås kan gå upp en hel del i vikt!
    Min morsa gick upp 40 kilo med min bror så jag tänkte att det var genetiskt haha jag har gått upp typ 6 kilo hittills
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-06 20:42:17 följande:
    Hahaha...
    Din mage är fin
    Hur går det med naveln?  
    Fortfarande int eutploppad
Svar på tråden Trash-tråden