• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 22:45:30 följande:

Och du röstar på...?
    Röstar på mp, förstås.

Fast jag skulle kunna tänka mig att byta, om jag får se ditt valmanifest, Aynrand. Solig
  • I Blackrose I

Gomorron {#emotions_dlg.flower}

Lillen är sjuk. Han sov ingenting inatt. Saknar honom redan.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 08:52:36 följande:
    Gomorron {#emotions_dlg.flower}

Lillen är sjuk. Han sov ingenting inatt. Saknar honom redan.

God morgon! 

Stackars liten!   
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-04 22:55:54 följande:
    ni kan rösta på mig

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 22:57:40 följande:
    I valet?

I valet till sektledare?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:05:22 följande:
    God morgon! 

Stackars liten!   
    Hej tjejen Solig

Hur är det med dig?

Ja, stackars liten. Pappa tar hand om honom men han sov ingenting inatt utan fick höger feber helt plötsligt.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 09:10:24 följande:
    Hej tjejen Solig

Hur är det med dig?

Ja, stackars liten. Pappa tar hand om honom men han sov ingenting inatt utan fick höger feber helt plötsligt.

Jag lever å andas! Ska inte klaga. Hur har du det?

Skönt att din pappa kan ta hand om honom iaf! Har han feber fortfarande?  
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:13:04 följande:
    Jag lever å andas! Ska inte klaga. Hur har du det?

Skönt att din pappa kan ta hand om honom iaf! Har han feber fortfarande?  
    Jodå, vet inte om du läste igår men B och K begravde yxan igår och jag är verkligen överlycklig om man bortser från lillens förkylning. Det var helt underbart att se dom komma överens under en hel dag.

Ja, ringde pappa för en liten stund sen och då hade han fortfarande feber. Dock bara runt 38,5 nåt men ändå. Han hade ringt sjukvårdsupplysningen och då hade sagt att om febern inte går ner inom nån timme så får han åka in med honom. Han har väldigt lätt att få öroninflammation så det kan va det som är på väg.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-05 09:26:39 följande:
    Fyfan vad B att vakna 8:30 när man är ledig
    Men hej där.

Mår du bättre? Jag står till tjänst när du vill. Bara så du vet. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden