• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-05 10:05:09 följande:
    Ja det är ju skönt att slippa vara orolig för att ramla och ha ihjäl bebisen hela tiden (jobbar på ryckig och skakig spårvagn som tvärnitar titt som tätt)

Men! Jag hade ju kommenterat det här för typ två timmar sen (innan jag fastnade i storstädning av badrum å kök!).

Jaja, iaf - det låter inte som den lämpligaste arbetsplatsen för en gravid, ska du vara ledig till bf nu?  
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 12:57:28 följande:
    Bra att han fått medicin! Det är så jobbigt att bara se på när det är jobbigt för barn med andning! Puss på honom!
    Ja, det är ju det. Han är ju min lilla sötis och det är inte kul att se när han har det tufft. Ska sluta tidigare och gå hem idag.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 13:02:02 följande:
    Ja, det är ju det. Han är ju min lilla sötis och det är inte kul att se när han har det tufft. Ska sluta tidigare och gå hem idag.

Hoppas han blir bättre fort! Nalle
  • och

Hej alla.  Solig

Hoppas han piggnar till snart, Rose, fy vad jobbigt. Rynkar på näsan 

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-05 13:19:38 följande:
    Hej alla.  Solig

Hoppas han piggnar till snart, Rose, fy vad jobbigt. Rynkar på näsan 
    Men hej tjejen. Kyss

Ja, det brukr väl bli bra om nån dag. Han har fått syrgas på sjukhuset och sen får han ta inhalator och ventolin i 10 dagar. Det gör ont imig varje gång han ska ta inhalatorn. Han verkligen hatar den.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 13:25:30 följande:
    Men hej tjejen. Kyss

Ja, det brukr väl bli bra om nån dag. Han har fått syrgas på sjukhuset och sen får han ta inhalator och ventolin i 10 dagar. Det gör ont imig varje gång han ska ta inhalatorn. Han verkligen hatar den.
    Hur gammal är han?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-05 13:27:12 följande:
    Hur gammal är han?
    3,5 så han är bara en liten plutt.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 13:25:30 följande:

Mm, jag vet, det är inget vidare när de är så små. Bättre när de blir lite äldre och själva kan förstå och komma ihåg att det blir bättre om de tar det. Ni får köra med mutor! Alla sätt är bra vet du!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-05 12:58:46 följande:
    Men! Jag hade ju kommenterat det här för typ två timmar sen (innan jag fastnade i storstädning av badrum å kök!).

Jaja, iaf - det låter inte som den lämpligaste arbetsplatsen för en gravid, ska du vara ledig till bf nu?  
    Nä en månad bara, fk tycker inte mitt jobb är riskfyllt. Men jag har fått lite dispenser och sånt från chefen, jag får fuska lite
Svar på tråden Trash-tråden