Yoyna skrev 2011-09-05 09:38:22 följande:
Men va skönt!!! Det låter ju nästan för bra för att vara sant? Förstår att du är glad över det!
Har ni gett honom nått mot febern? Onödigt att han ska ha feber i onödan? (Om ni ska åka nånstans med honom så rekommenderar jag att ringa nån VC och boka tid mot att åka till akuten och sätta er...)
KRAM!
Åh, det var inte lätt alls. Jag har pratat med dom så mycket senaste veckorna att jag håll på att bli galen till slut. Jag förklarade för B hur mycket jag älskar honom och att han aldrig någonsin behöver känna sig hotad av någon. Förklarade även att K för alltid kommer ha en särskilt plats i mitt hjärta och det går inte att bortse ifrån att han betyder mycket för mig. Jag vill inte förlora någon av dom. Jag vill verkligen inte det. Igår kom vi överens att segla tillsammans alla tre och dom betedde sig otrolig civiliserad tillsammans måste jag säga. Det var första gången dom var tillsammans efter sist vi träffades tillsammans.
Han har fått alvedon/Ipren men febern vill inte ge med sig. Tror det är öroninflammation så pappa ska ringa till närsjukhuset och boka en tid. Lilla sötis.
Tack för kramen.