• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-05 09:53:46 följande:
    Hej Yoyna!

Hej NG! Haft en bra helg?
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-05 09:48:29 följande:
    Jaa det är sant, hoppas man får ta en lur då.. ibland är det mer jobb att vara hemma än på jobbet
    Ja visst är det så? Jag känner likadant. Hemma är jobb, på skolan eller jobb är det typ semester. Ingen som får mina öron att svettas.
    Men ändå är det alltid mest underbart hemma när man har barn Hjärta 
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 09:54:28 följande:
    Åh, det var inte lätt alls. Jag har pratat med dom så mycket senaste veckorna att jag håll på att bli galen till slut. Jag förklarade för B hur mycket jag älskar honom och att han aldrig någonsin behöver känna sig hotad av någon. Förklarade även att K för alltid kommer ha en särskilt plats i mitt hjärta och det går inte att bortse ifrån att han betyder mycket för mig. Jag vill inte förlora någon av dom. Jag vill verkligen inte det. Igår kom vi överens att segla tillsammans alla tre och dom betedde sig otrolig civiliserad tillsammans måste jag säga. Det var första gången dom var tillsammans efter sist vi träffades tillsammans.

Han har fått alvedon/Ipren men febern vill inte ge med sig. Tror det är öroninflammation så pappa ska ringa till närsjukhuset och boka en tid. Lilla sötis.

Tack för kramen. Nalle

Alvedon å Ipren är bra att varva!

Såbra gjort av dig att prata  med båda två och förklara hur du känner! Och stort av de båda att ta det till sig och anstränga sig. Imponerad!  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-05 09:59:58 följande:

Jadå, den har varit ok. Har haft en konstig förkylning som typ satt sig i mitt huvud? Men den börjar släppa tror jag.
    Själv då? 

Hmm, förkylning i huvudet? Obestämd Bihåleinflammation eller virus på tankebanorna?

Haft en bra helg, varit med barnen å gjort roliga saker. Fick ett mindre utbrott på min man igår för att han aldrig kan hålla sig till det vi (jag?) bestämt... Vi prioriterar olika helt enkelt men jag tycker att hans prioriteringar är sämre än mina. Fan, det är inte lätt att leva tillsammans!   
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-05 09:57:22 följande:
    Absolut, så är det! Hemma finns alla måsten och borde hela tiden och man kommer inte undan... Men försök att njuta av den lediga tiden lite oxå!
    Ja det är ju skönt att slippa vara orolig för att ramla och ha ihjäl bebisen hela tiden (jobbar på ryckig och skakig spårvagn som tvärnitar titt som tätt)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-05 09:59:03 följande:
    Haha eller hur?
    Godmorgon  
    Mmm, jag brukar alltid säga att dom som är gravida ska ta och njuta så mycket dom kan för sen kommer dom inte ens ha möjligheten att göra något ifred.

Hur är det med dig?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-05 10:00:05 följande:
    Alvedon å Ipren är bra att varva!

Såbra gjort av dig att prata  med båda två och förklara hur du känner! Och stort av de båda att ta det till sig och anstränga sig. Imponerad!  
    Pappa åkte in med honom till närsjukhuset fick jag reda på. Han fick andningsbesvär (Har förkylningsastma). han har fått medicin och ligger hemma och sover. Lilla sötis.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-05 12:51:07 följande:
    Pappa åkte in med honom till närsjukhuset fick jag reda på. Han fick andningsbesvär (Har förkylningsastma). han har fått medicin och ligger hemma och sover. Lilla sötis.

Bra att han fått medicin! Det är så jobbigt att bara se på när det är jobbigt för barn med andning! Puss på honom!
Svar på tråden Trash-tråden