Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2011-12-16 14:15:29 följande:
    Jag ska be att få korrigera detta.

Jag vill självklart bara ha Antons kuk. Ingen annans.  
    Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Att det det skall va så förbannat svårt å vinna i julkalendertävlingen !!!

I dagens kan jag inte ens deltaga, vilket jag förklarar hur tydligt som helst, och faktiskt föreslår att FL borde ge mig ett tröstpris.

Kanske funkar å va lite mesig. Jag provar iaf. Har lagt ner åtskilliga timmar på just denna tråden, närmare 1 timme per inlägg, vilket ger 3 timmar totalt. Jobbigt. Önska mig lycka till.  Jag kommer behöva det.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-16 14:49:52 följande:
    Du är ju knäpp Anton.

Jag kom att tänka på den här låten, den kan du ha med som en illustration kanske för att öka chanserna att vinna?

">

" target="_blank">

Jag avgudar Meduza, allvarligt, fast jag undrar om Fru Forumvärden skulle älska mig lika högt som hon gör nu ifall jag länkar till denna låten. Även om det är en kanonlåt.

Jag vågar inte chansa. Men tack för tipset, ÄLSKLING.  Hjärta
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-16 17:46:26 följande:
    Han kommer aldrig födas. Det är egentligen ingen bebis därinne utan en jättestor tumör tror jag.
    Usch då, det där lät riktigt hemskt. Snälla rara Mrs, lägg inte skjämten på denna nivå. Vi vill se en pigg liten krabat.

Den 24/12. I år.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 18:05:03 följande:
    Anton varför berättade du inte för mig om tråden!?!
    Nu måste jag tillstå att jag - för en gångs skull - inte är riktigt med !!!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 18:56:01 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m60703206-1.ht...
    Har jag glömt å tipsa om den ! ? ! ? ! ?

Det var illa, Maria. Ber om ursäkt. Hoppas jag slipper skjuta mig i den andra foten. Jag haltar fortfarande. Och det innebär en hel oväntade bekymmer på traktorn.

Fast du gillade mina åsikter där. Trevligt. 

Återigen : FÅRLÅT. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 19:05:15 följande:
    Nej jag gillade Gung Hos åsikter där
    .....du gillade väl för fan mina också !!!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 19:20:44 följande:
    Säkert!
    Det där var inget svar. Se nu till och svara mig korrekt när jag frågar dig om en sak.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 19:26:27 följande:
    Förvånad Annars!?
    Jag vet du gillar riktigt hårda straff, så inte blir det lätt. Men jag skall nog fan komma på nåt......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 19:47:46 följande:
    Äsch du behöver inte det.

Jag svarar dig istället.
    Mycket bra åsikter i tråden Anton!  
    Tack.
Svar på tråden Trash-tråden