Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Sample picture

Kan det här va av intresse, Birger ???

Och tipset är vänlig menat !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-14 18:38:14 följande:
    är han gynekolog eller proktolog?
    ...jag tycker det ser ut som Birger. Mycket likheter med bilden han postade på sin nakna lekamen.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 18:55:29 följande:
    Gullig du är. Solig

Jag lovar att bjuda dig på lite glögg för att visa min uppskattning. När väl glöggen har kommit hit, vill säga.

Anton? Skrikandes   
    Det är en uppdatering på gång angående min långa färd, ooh underbara Anneli, Hjärta kommer lite senare ikväll. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 19:01:00 följande:
    Duktig du är. {#emotions_dlg.flower}

Fast du borde dragit på dig dina Gore tex-kläder, gummistövlar med stålhätta, och tagit motorsågen och gett dig ut i skogen och sågat ner en rönn. Det hade jag gjort. Om jag var du.
    Det hade definitivt varit betydligt mer manligt. Även om Yoyna råkar va en dam. Skickligt att du observerade felet där. Det blir en extra belöning för det när jag anländer. 

Och Yoyna, det kommer svar på ditt inlägg. Hav förtrösten. Anton har svår å hinna med alla beundrarna här på FL.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-14 19:20:13 följande:
    Jag undrar om han inte är på gång nu snart iallafall, känner mig helt skum.
    Nu jävlar kniper du ihop till den tjugofjärde (december). Och det är en order.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 19:17:26 följande:
    Ett annat alternativ hade varit att skjuta av trädet, men jag har inte tillräcklig koll på vad som krävs för att fälla ett träd. Granatkastare?
    Du skall få lite konkreta tips senare ikväll, ÄLSKLING. Jag har testat båda det ena och det andra. På riktigt. Återkommer.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 19:24:51 följande:
    23 menar du.
    Försök inte villa bort en gammal man bara för han sitter på en öppen traktor i ingenmansland. I snöstorm.

24. Och inget annat. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 09:01:46 följande:
    Hallå vad ensam jag känner mig!
    hallå
  • Anton Chigurh

...fast jag måste dra tämligen omgående.

Ha en bra dag, Maria.  {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Trash-tråden