• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-26 14:53:07 följande:
    Satt som fängslad framför serietidningarna som liten 7 åring. ;)

Jag var rätt kåt på Modesty Blaise. Det var väl den sexigaste seriefiguren på den tiden (pre-vuxenserier).
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Ermenegildo
    PrimitivMan skrev 2012-10-26 14:48:42 följande:

Intressant. Jag fick medelstark automatisk preferens för vita människor. Fast jag var lite ofokuserad när jag gjorde testet
    Mmm, samma här. Man blir lite frustrerad av resultatet.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Ermenegildo
    Kakaa skrev 2012-10-26 14:44:58 följande:
    Jag kan tyvärr inte förklara varför jag gillar smisket hlr. :< Jag har ingen förklaring förutom att jag gillar känslan utav svidande skinkor..

Kan inte alls förklara varför jag gillar det. :O Får ta mig en funderare. 
    Här är det nog jag som är onormal, var och varannan på FL vill smiska eller bli smiskad. Jag gillar lite rå och tuff sex, nästan lite elakt, men just smiskbiten känns bara så fånig för mig. Ännu värre sånt där med läder och klänypor och bollar i munnen. Skulle aldrig kunna låta bli att garva.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • oOOo  oOOo
    PrimitivMan skrev 2012-10-26 14:48:42 följande:

Intressant. Jag fick medelstark automatisk preferens för vita människor. Fast jag var lite ofokuserad när jag gjorde testet
    Intressant test, jag fick

"Your data suggest a slight automatic preference for European American compared to African American." 
  • Kakaa
    Ermenegildo skrev 2012-10-26 15:22:05 följande:
    Här är det nog jag som är onormal, var och varannan på FL vill smiska eller bli smiskad. Jag gillar lite rå och tuff sex, nästan lite elakt, men just smiskbiten känns bara så fånig för mig. Ännu värre sånt där med läder och klänypor och bollar i munnen. Skulle aldrig kunna låta bli att garva.
    haha gag-ball garvar jag åt också :P Iofs så fnissar jag när jag blir smiskad också. :D 
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-10-26 15:22:05 följande:

Det finns många med de preferenserna (speciellt i den här tråden). Men om det skulle vara så extremt vanligt på FL vet jag inte. Det finns ju rätt många som är direkta motsatsen. Fast å andra sidan i sextrådarna så finns det nog fler där som har de intressena relativt sett. De som inte är sexintresserade (och då med största sannolikhet inte heller av smisk i sexuellt syfte) skriver nog inte i lika hög grad i sexdelarna.

Tror utfallet hade blivit annorlunda om man ställer en sån fråga i "Förälder" delen.

Problemet är väl att du hänger för mycket bland de kinky.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

Vafan malaco gott och blandad supersurt var ju bluff?! Det var ju inte surt någonstans. :(