• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • reflections
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:24:55 följande:
    Varför tycks alla ha koll på varandras kön?! Jag vet inte ens vilka kön folk har?! 

Jag är tjej, det märkte jag imorse.. 
    jaaa du. jag har ju sett din rumpa. det såg ut som en flickrumpa för mig. 
  • Kakaa
    reflections skrev 2012-10-27 00:27:06 följande:
    jaaa du. jag har ju sett din rumpa. det såg ut som en flickrumpa för mig. 
    Ja, den ser inte så manlig ut.. 
  • Kakaa

Jag är ganska tacksam över det.. önskar dock att den var lite bredare.. lite mera "Untz" i den liksom.

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:30:16 följande:
    Jag är ganska tacksam över det.. önskar dock att den var lite bredare.. lite mera "Untz" i den liksom.
    Men din kille gillar den? Drömmer
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:10:21 följande:
    jag blev så arg så jag ville strypknulla någon..
    Ibland när jag har haft en jobbig dag i skolan eller om nallen varit stökig känner jag för att ta ut min aggression på en välgödd kvinnorumpa. Skäms
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 01:09:44 följande:
    Men din kille gillar den? Drömmer
    Jo min kille gillar den..  Detta är min röv i hans ögon.

Medan detta är min syn på den. 

Jag hittar inte ens något att jämföra med.. liten utputande (bra grej) men fyrkantig?! en liten fotbollsröv, och det skall män ha inte tjejer?! 
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 07:55:13 följande:
    Ibland när jag har haft en jobbig dag i skolan eller om nallen varit stökig känner jag för att ta ut min aggression på en välgödd kvinnorumpa. Skäms
    Oh Birger, Om nu någonsin får den känslan igen så är du varmt välkommen och ta ut din ilska på min lilla rumpa! Hjärta
  • ulfsas
    Kakaa skrev 2012-10-27 10:45:41 följande:
    Oh Birger, Om nu någonsin får den känslan igen så är du varmt välkommen och ta ut din ilska på min lilla rumpa! Hjärta
    Om du har en sådan rumpa så förtjänar du lite smisk var och varannan dagOskyldig
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-27 10:47:48 följande:
    Om du har en sådan rumpa så förtjänar du lite smisk var och varannan dagOskyldig
    En sådan rumpa? som på bilden? Oh nej! I wish! 
  • ulfsas
    Kakaa skrev 2012-10-27 10:49:01 följande:
    En sådan rumpa? som på bilden? Oh nej! I wish! 
    Då behöver du nog lite smisk i alla fall. I förebyggande syfte om inte annat. Vem vet vad för bus du tänkt att hitta på framöverFörvånad
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)