• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 18:25:28 följande:
    Felåååt. :((((

Det var bra!
    tack för det Kakaa!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 18:14:21 följande:
    Gör ni aldrig ngt vettigt?
    Hej du...
    vad gör du?

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-26 18:27:32 följande:
    Det var bra!
    tack för det Kakaa!
    :D
  • reflections
    Ermenegildo skrev 2012-10-26 14:32:29 följande:
    Ja, det finns till och med forskning på detta. Harvard har ett intressant test där all på 10 min på nätet kan testa om man har omedvetna raspreferenser. Testa! implicit.harvard.edu/implicit/sweden/takeates...

Förresten är det någon som har sett filmen "Blue eyed"? Ett experiment som en lärarinna i USA gjorde med sina elever.
  • reflections

På 60-talet skall jag tillägga. Det var mycket kontroversiellt då. Sedan håller hon workshops för vuxna.

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 19:02:02 följande:
    Jag har ätit middag Aynrand.
    Ska snart hoppa på t-banan och well, dra vidare.
    Pussss...
    PUSS!!!!!!!!!!
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-26 18:36:51 följande:
    ahh, nu vill jag ha en vacker mansröv?!

Frågar man efter en mansrumpa får man alltid med vältränad rygg och armar på köpet.