• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

NG, t-bana? Då är du alltså i stan och smyger. Sabla råtta.
    Sitter hemma framför brasan och kan inte sluta frysa fö.

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-26 19:17:15 följande:

Frågar man efter en mansrumpa får man alltid med vältränad rygg och armar på köpet.

*dregglar* 

Jag vill klämma på den där!
  • Kakaa

han såg säkert ut som ett monster i ansiktet men en pappåse löser det problemet.

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-26 19:28:42 följande:
    *dregglar* 
    Jag vill klämma på den där!
    Och slicka på hans rygg?
    Kakaa skrev 2012-10-26 19:29:17 följande:
    han såg säkert ut som ett monster i ansiktet men en pappåse löser det problemet.
    Varför tror du det?

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-26 19:37:10 följande:
    Och slicka på hans rygg?

Varför tror du det?

nej ryggen tyckte jag såg läskig ut.. men hans rumpa.. ohh jag hade torrjuckat den som en kåt hynda! 

För att det vore min typiska tur.. :( Har sett så många vackra män, bakifrån, sedan vänder dom på sig. :(  
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-10-26 20:11:12 följande:
    NG det har väl aldrig rått någon brist på alkohol i mitt hem. Klart jag har rödvin.
    Agri, vad tyckte du och NG om hon på senaste bilden?
  • reflections
    lille Birger skrev 2012-10-26 19:17:15 följande:

Frågar man efter en mansrumpa får man alltid med vältränad rygg och armar på köpet.

Amen to that!