• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • reflections
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 19:24:46 följande:
    Åååååh brasa!
    Jag vill ha vin.
    Jag har vin ikväll! Kom till Norrland så kan du få.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-10-26 20:31:39 följande:
    Agri, vad tyckte du och NG om hon på senaste bilden?
    Hon fanns på extrapris på Willys?
    Naughty by nature
  • Jeff
    reflections skrev 2012-10-26 18:45:18 följande:

Förresten är det någon som har sett filmen "Blue eyed"? Ett experiment som en lärarinna i USA gjorde med sina elever.
    Nu hoppar jag in lite från ingenstans men ja, jag såg den och den var jävligt intressant.
  • Kakaa
    OMG så jag dampar på katthelveteeeet! oh jag skall fan dansa glääädjedans så fort vetrinären kapar kattdjävelens bollar! jag skall stå och hånskratta! >.< Kattskit jag blir så aaaaarg!
  • reflections
    Jeff skrev 2012-10-26 23:31:32 följande:
    Nu hoppar jag in lite från ingenstans men ja, jag såg den och den var jävligt intressant.
    ja visst var den. helt fantastisk. 
  • Kakaa

oh vilken konstig känsla, jag blev så arg så jag blev dominant. :O

• reflections
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:08:10 följande:
    oh vilken konstig känsla, jag blev så arg så jag blev dominant. :O
    Flört
  • Kakaa
    reflections skrev 2012-10-27 00:09:31 följande:
    Flört
    jag blev så arg så jag ville strypknulla någon.. då behöver man något snäll-piller. :(
  • reflections
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:12:32 följande:

lol!   yoga-andas!