• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-27 10:51:15 följande:
    Då behöver du nog lite smisk i alla fall. I förebyggande syfte om inte annat. Vem vet vad för bus du tänkt att hitta på framöverFörvånad
    Tror min kropp bestämt sig för att bli förkyld igen.. Det är nog det enda buset.. Halloween är ju inte fören 9 November.
  • Kakaa

10-åringar som bloggar.. Visserligen en jätte söt tjej. Men tio år?! 

Tänk alla snuskisar som finns på internet, mina framtida "spawns" får inte sitta vid datorn fören tonåren.. vilket säkert kmr bli omöjligt då skolorna mer och mer lägger läxor över dator.. -.-

Hoppas ni vet att jag måste göra mig av med er när mina framtida barn blir tillräckligt stora för internet.. It will be messy, Hjärta 

• Aynrand

Hej alla trashare!
    här pratas det röv redan....this is a good sign!

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 00:23:28 följande:
    Just nu pluggar jag upp gymnasium.. Jag var ung och dum och lekte hippie.. så jag pluggar inget spännande. Vill dock plugga vidare till obducent.
    eller slaktare

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-27 11:20:31 följande:

är det bara jag som tänker på analsex och spank?

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-27 11:26:39 följande:
    eller slaktare

Mja, där är det inte riktigt samma sak. :< Jag vill ju undersöka och tycker det är så ballt att man kan få fram en dödsorsak bara utav att rota lite bland tarmar och magsäck.  Jag har alltid varit fascinerad utav döden osv.. *låter som ett freak* Och eftersom jag kan skjuta sådant känslomässigt åt sidan så tror jag att jag skulle bli en duktig sådan! :D 
  • Aynrand

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-27 11:27:22 följande:
    är det bara jag som tänker på analsex och spank?

Nej, jag tänker på det också.. jag borde nästan ändra nick till AynrandJr
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-27 11:28:55 följande:

hahaha!