• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Rollergirl skrev 2012-10-27 20:39:55 följande:

Kom nurååh! *särar extremt med benen och ser hysterisk ut* Ligg med mig! Jag är din! Ta mig med storm! make me pusta änd frusta!
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-27 20:10:59 följande:

Det där är väl snarare ett svar på oOOo oOOos fråga.
    Okej, ligga kanske var fel ord. Men jag tror absolut att många mammiga kvinnor kan tänka sig att ge honom en kram, den lille parveln. Baby
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 20:42:16 följande:
    Okej, ligga kanske var fel ord. Men jag tror absolut att många mammiga kvinnor kan tänka sig att ge honom en kram, den lille parveln. Baby
    Krama mig? *se liten och oskyldig ut* 
  • Kakaa

allvarligt talat, nu får ni ge mig kärlek?! jag är kärlekstörstig! :OO Märk mig dåååå!

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-27 20:42:46 följande:
    Krama mig? *se liten och oskyldig ut* 
    Fast du har ju en kille. Rynkar på näsan
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 20:45:08 följande:
    Fast du har ju en kille. Rynkar på näsan
    Vad har han med det och göra? 
  • Rollergirl
    Kakaa skrev 2012-10-27 20:44:30 följande:
    allvarligt talat, nu får ni ge mig kärlek?! jag är kärlekstörstig! :OO Märk mig dåååå!