• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-10-27 20:45:42 följande:
    Vad har han med det och göra? 
    Han kanske också vill ha en kram. Nalle
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-10-27 20:13:57 följande:
    Hehehe, ja, det svaret var bättre än RGs faktiskt

Visst?!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 21:03:06 följande:
    Han kanske också vill ha en kram. Nalle
    Han är i Östersund och är utom räddning, nu är det mig ni skulle sexxa sönder och utnyttja som det lilla luder jag är! *gny och gnälla*
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-10-27 20:42:16 följande:
    Okej, ligga kanske var fel ord. Men jag tror absolut att många mammiga kvinnor kan tänka sig att ge honom en kram, den lille parveln.

En kram och en face sitting?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-27 21:04:45 följande:

En kram och en face sitting?
    Ja, en väninna kan hjälpa till att fösa in honom mellan skinkorna.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-10-27 21:17:01 följande:
    Ja, en väninna kan hjälpa till att fösa in honom mellan skinkorna.
    Fös in mig också?
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-27 17:49:19 följande:

Jag har faktiskt aldrig haft sex med en "vältränad" man.. Jag tycks bara falla för dem "fluffiga" :D 
    Rätta mig om jag har fel, men visst fan är den här vältränade herren böckling !!!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-27 21:54:25 följande:
    Rätta mig om jag har fel, men visst fan är den här vältränade herren böckling !!!!

Nu fick du mig tårögd på riktigt.. Man säger inte sådana saker rätt ut sådär!
  • Rollergirl
    Anton Chigurh skrev 2012-10-27 21:54:25 följande:

*fniss*