• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    ulfsas skrev 2012-10-28 08:53:07 följande:
    Du är inte konstig bara kul.
    Haha, tack, men jag är lite konstig. :) Men tackar för Kul!
  • Nice Girl Wrong Place

Ni borde kolla kunskapskanalen nu.

Tänker på birgers snack om jämställdhet mellan kvinnor och män.
    Om vi viddar det hela till ett mer globalt perspektiv, så är det övertydligt vilka som är förtryckare och vilka som förtrycks. I generella termer.

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 09:37:18 följande:

Om vi viddar det hela till ett mer globalt perspektiv, så är det övertydligt vilka som är förtryckare och vilka som förtrycks. I generella termer.
    Du är min förtryckare! *bugar*
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 09:42:24 följande:
    Nej!
    Jag sysslar inte med sådant
    Inte ens sexuellt...
    Okej då.. du är min snäcka! :*
  • Nice Girl Wrong Place

Sexuellt kan jag gärna förtryckas lite en stund...

Men nu ska jag se klart på det bra programmet som alla andra också borde se.
    Sedan måste jag gå och handla utan att frysa ihjäl.

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 09:47:25 följande:
    Sexuellt kan jag gärna förtryckas lite en stund...

Men nu ska jag se klart på det bra programmet som alla andra också borde se.
    Sedan måste jag gå och handla utan att frysa ihjäl.
    LT! :)
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 09:37:18 följande:

Sverige är en stor del av den globala sexismen. Definitivt en av sexismens högborgar.

Det Sverige manifesterar för andra länder är ju att det är helt okej att dela upp befolkningen i över och underklass baserat på könstillhörighet. Så på så vis är ju Sverige inte ett bra föredöme!