• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    ulfsas skrev 2012-10-27 22:25:03 följande:
    VA, är ni kvar här och inte ute på stan och dansar loss? Förvånad
    Vinkade till dig igår
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-27 23:13:27 följande:
    jodå, det gick bara bra. Hade 4 banor att välja på. Bara att sikta i mitten någonstans. Ner kommer man alltidFörvånad
    Annars finns det väl motorvägar till förbannelse du kan tvinga till dig lite utrymme på....

Lagen har ingen nöd.

Eller nåt. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-27 23:34:34 följande:
    Annars finns det väl motorvägar till förbannelse du kan tvinga till dig lite utrymme på....

Lagen har ingen nöd.

Eller nåt. 
    Davs Anton{#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-27 23:39:09 följande:
    Davs Anton. {#emotions_dlg.flower}
    Älskling......shaggy
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-27 23:40:37 följande:
    Älskling......shaggy
    Åh Anton..... Image
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-27 23:46:02 följande:
    Åh Anton..... 
    Mmm, jag vet.
  • Nice Girl Wrong Place

Inte alls!
    Kaos skulle råda utan den och vi skulle fortfarande behöva gå upp till jobbet eller bli väckta av barn, katter eller liknande.