• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    reflections skrev 2012-10-29 21:25:29 följande:

lagar mat. : ) har ett filmtips till dig: "en oväntad vänskap"; fransk film som vunnit ett antal priser. mycket nyanserad och intelligent "feel-good-film", och vackert filmad. såg den i helgen. så skönt att inte se något från Hollywood för en gångs skull.
    Intouchables?
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 21:23:36 följande:

Jag skulle nog snarare säga att fantasin är att vara den som förlöser hennes undertryckta slampighet. Lite som att ta en oskuld typ.
    Ja men det var typ vad jag menade ju haha...
    Men alltid när denna fantasi kommer upp, så handlar det om en stram affärskvinna. Och min erfarenhet IRL säger att slampigheten sällan är undertryckt. Det blir en lek helt enkelt. Kvinnan låtsas undertrycka och mannen dör lite av kåthet. Jag vill ha det på riktigt. Likt min sidfot. När man knappt ens vet om man vågar tänka tanken...

Fördomar, yes. Och alltså jag lägger ingen värdering i det, alla gillar ju olika. Jag blir bara provocerad och jag vet inte varför.
    Kanske är det så enkelt som att jag helt enkelt behöver ödmjukas upp lite och sättas på plats. 
    Hav överseende  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:24:31 följande:
    Men sluta nu. Varför skulle det vara fel på mig?
    Jag är ju sån. Skäms för vilket stycke jag är. Fast bara med rätt man. Med de andra så ler jag bara lätt överlägset och tänker "du skulle bara veta".

Jag förtrycker verkligen inga behov. Tvärtom. De får fullt utlopp när tillfälle ges. 
    Ja men då är du ju inte sådan som kvinnan jag beskriver.
    Eller - det vet jag ju att du inte är.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-29 21:25:29 följande:

lagar mat. : ) har ett filmtips till dig: "en oväntad vänskap"; fransk film som vunnit ett antal priser. mycket nyanserad och intelligent "feel-good-film", och vackert filmad. såg den i helgen. så skönt att inte se något från Hollywood för en gångs skull.
    Mm min bror har rekommenderat den
    Ska absolut se den. 
  • reflections
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:27:26 följande:
    Intouchables?
    Naughty by nature

ja precis! sett?
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:26:47 följande:
    Men nu har du ju gigantiskt mycket fördomar. Du känner ju till en hel del av mina hemlisar och jag kommer inte blotta allt på FL. Sorry
    Fast nu tar du ju åt dig fast du inte behöver finaste Agri
  • gerd123

Så bara för att man råkar vara barnfödd i Skövde så ska man gilla att cykla tandem?

• kapten howdy

Får jag i så fall ge lite förslag.. Detta skulle jag m mkt mer ge henne..

Något eller mycket ur wolford

um.. Kanske ngt för att göra henne glad,
    ur esqueuesdesardines sortiment..

• Nice Girl Wrong Place

Men fine, ni får alla besudla den snorpiga kvinnan på bilden så sitter jag i ett hörn och tjurar med en rotting så länge!Skrikandes

• Agridulce
    reflections skrev 2012-10-29 21:29:40 följande:

ja precis! sett?
    Nej men ska. Vill vill vill.
    Naughty by nature