• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:03:29 följande:
    Jag har kris! Var är du när jag behöver dig (tacksam över att du är otillgänglig?) Skrikandes
    Har en nagel gått sönder igen? Eller har du varit ute och åkt buss såhär på kvällskvisten?

Msn?
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-29 23:04:50 följande:
    Har en nagel gått sönder igen? Eller har du varit ute och åkt buss såhär på kvällskvisten?

Msn?
    Ok, loggar in.
    Nej mina naglar är i toppskick.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • kapten howdy
    lille Birger skrev 2012-10-29 22:58:40 följande:
    När mamma var på väg in på toaletten hörde hon ett snyftade inne på Birgers rum eftersom dörren stod på glänt. Mamma öppnade försiktigt dörren och såg att lille Birger satt på sängen inlindad i sin snuttefilt och med tårar rinnandes ned för kinderna. Mamma blev häpen eftersom lille Birger hade varit så munter och trevlig tidigare under dagen. Hon frågade Birger vad som var på tok. Då visade lille Birger de elaka kommentarerna från de stora tjejerna (Och och Agri) för mamma, som sa att dom var väldigt väldigt onödiga.

Mamma tröstade sedan lille Birger genom att krama och räcka honom hans nallebjörn vilket till sist fick lille Birger att känna sig lite bättre till mods. {#emotions_dlg.flower}

Naaaj.. Inte okej! Hoppas att ni får sova gott och drömma fint. {#emotions_dlg.flower}
    Tur att det finns riktiga Fina mammor här i världen.
    Från malmö till Sundsvall.

Löv.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-29 22:54:50 följande:
    Anton Hjärta, borde inte du återupprätta min heder istället för att dilla om filmer? Kan du inte lägga in det på din lista, någonstans mellan diskussionen du snart ska ha med NG om vilken mascara som är bäst, och punkten där du undrar över hur höga klackar som egentligen är för höga?

Jag tänkte nämligen gå och hämta ett glas vin under tiden. Okej? 
    Älskling !!!

Du har ingen heder som behöver återupprättas, Gumman,Hjärtaditt anseende är precis så stort som det kan vara, det vill säga, så stort som det bara är fysiskt möjligt. 

Du är en Gudinna personifierad, Annelie, du är het som 1 000 Solar, din utstrålnig smälter isberg av enorma dimensioner, du har karisma som ingen annan, den mannen som inte älskar dig, Annelie, förtjänar inte leva. Du är perfekt. Och jag menar vartenda ord. Och det vet du.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • kapten howdy

Birger, jag försöker verkligen sluta..

..Med att sluta röka alltså.

Det är svårt.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:01:25 följande:
    Såklart vi är överens, men jag är lite förbluffad! Filmen är helt fantastisk.
    Jag tror att du helt enkelt inte förstår den, det finns ingen annan förklaring. Så det så.

Jag klarar mig Anton, torkar mina tårar och reser mig upp, som en stor flicka. 
    Jag kan alltid sätta på dig i röven som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:12:07 följande:
    Jag kan alltid sätta på dig i röven som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....
    Tack, men jag tackar nog nej, denna gång.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:12:07 följande:
    En hjälpsam kille den där Anton.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:13:45 följande:
    Tack, men jag tackar nog nej, denna gång.
    Jaja, men du vet var jag finns när du ändrar dig. Hjärta
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:15:00 följande:
    En hjälpsam kille den där Anton.
    Såklart, PM, en dam i nöd är ett kall för mig. Sån är jag....